Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌ جمعه موقت ورامین گفت: از روحانیون محترم جهادی که امور شرعی اموات را بر عهده دارند و علی‌رغم برخی بی مهری‌ها برای رضای خدا مجاهدت می‌کنند تشکر می‌کنم اگرچه مسئولان در تمام رده‌های مدیریتی هم بهتر می‌توانستند عمل کنند.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر جمعه در مطالبی که به عنوان «پیام جمعه» ارائه کرد، اظهار داشت: در ماه مبارک شعبان قرار داریم و در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد موعود و منجی بشر حضرت ولی عصر و به همین مناسبت این حدیث نورانی را متذکر می‌شوم که فرمودند؛ «انتظار فرج از برترین اعمال امت اسلام است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه مسئله ظهور منجی، حقیقتی است که بین تمام ادیان توحیدی مشترک بوده و همه موحدان به آن اعتقاد دارند گفت: در دوره آخرالزمان، زمانی که مردم از ظلم و ستم خسته شده‌اند و پناهگاهی را نمی‌یابند، ظهور منجی می‌تواند نجات بخش بشر باشد و تنها پناهگاه آنها وجود مبارک امام عصر است و لذا باید همه منتظر آن زمان باشند و خود را با شرایط آن دوران منطبق کنند.

وی بیان داشت: امیدواریم با انجام اعمال صالح، دوری از گناهان و زشتی‌های اخلاقی بتوانیم از منتظران و یاوران حضرت باشیم و زمینه ساز ظهور آن یگانه دوران شویم.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اتحاد و انسجام و همدلی‌هایی که ایجاد شده است، گفت: وقتی در اربعین میلیون‌ها نفر حضور پیدا می‌کنند، وقتی داعش و گروه‌های ملحد تکفیری در برابر ملت‌های مظلوم دینی قرار می‌گیرند و وقتی شهادت سردار قاسم سلیمانی همه را زیر یک پرچم جمع می‌کند، وقتی که حتی در برخی کشورهای غربی صدای تضرع و توبه غیر مسلمانان بلند می‌شود و بت‌ها را می‌شکنند و دیگر پول و مقام و منصب بی ارزش می‌شود و وقتی که همه در برابر یک ویروس عاجز و ناتوان می‌شوند و چرخ‌های اقتصاد کند می‌شود و قیمت دلار و نفت پایین می‌آید، وقتی تمام اجتماعات بشری مراکز فساد و بی بند و باری تعطیل می‌شود وقتی که همه می‌فهمند که باید به قدرتی مافوق قدرت بشر تمسک بجویند، همه نشانه‌های حرکت به سوی ظهور است که از خدا می‌خواهیم که در ظهور ایشان تعجیل بفرماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: میلاد با سعادت جوان رشید امام حسین را تبریک عرض می‌کنیم و به جوانان عزیز عرض می‌کنم الگوی واقعی جوانان عزیز، پاره تن سید الشهدا است و باید جوانان الگوگیری از آن بزرگوار را راه و رسم زندگی خود قرار دهند و در راه هدایت گام بردارند.

وی بیان داشت: از جوانانی که در این ایام در قالب گروه‌های جهادی در خدمت مردم هستند تشکر می‌کنیم از کسانی که شب‌ها کار ضدعفونی شهر را انجام می‌دهند و آنان که با تهیه کردن ماسک و اهدا کردن آن و با تهیه و توزیع بسته‌های غذایی یاور محرومان هستند نیز تقدیر می‌کنیم، اگرچه من معتقدم ضمن تقدیر از زحمات برخی مسئولان برخی در حوزه مدیریتی خود خوب عمل نکرده و امتحان خود را خوب پس ندادند ولی مردم و جوانان عزیز با تلاش خود در صدد خدمت به همنوعان هستند.

محمودی افزود: از روحانیون محترم جهادی که امور شرعی اموات را بر عهده دارند و علی‌رغم برخی بی مهری‌ها برای رضای خدا مجاهدت می‌کنند نیز صمیمانه تشکر می‌کنم اگرچه مسئولان در تمام رده‌های مدیریتی هم بهتر می‌توانستند عمل کنند و هم بهتر می‌توانند اطلاع‌رسانی کنند ولی از مردم درخواست می‌کنم اگر می‌خواهند آرامش و آسایش در زندگی را پیدا کنند باید تذکرات بهداشتی را جدی بگیرند و ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران عزیز که در این عرصه فعال هستند از مردم می‌خواهیم موارد بهداشتی را بیشتر جدی بگیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام ورامین امام طلبه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد

ماجرای عکس گرفتن از خانم بدپوشش توسط یک طلبه در قم همچنان بازتاب دارد.

در حالی که حتی برخی چهره های روحانی به تقبیح آن پرداختند، کروهی نیز به حمایت از او اقدام کردند.

روزنامه کیهان نوشت:در مورد ماجرای درمانگاه قم، درست است که توطئه کردند و فیلم را به رسانه‌های بیگانه فرستادند. اما چرا ذهن مردم را از موضوع اصلی منحرف می‌کنند. موضوع اصلی بی‌حجابی زن و فحاشی وی و زدن آن روحانی و سرقت گوشی وی توسط زن هنجارشکن بوده است. چرا نمی‌گویند این زن خلاف قانون و شرع عمل کرده است و باتشویش اذهان عمومی و امنیت روانی محل و مردم را به هم ریخته است و فحاشی و هتاکی و...کرده و مجازاتش این است.

آن چیزی که همه را شدیدا ناراحت کرده است همین نحوه برخورد منفعلانه است.زن هتاک مجازات شد یا نشد؟

دیگر خبرها

  • کیهان پیگیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه جنجالی شد
  • هم‌افزایی و اتحاد خوبی بین مسؤولان شهرستان دشتی وجود دارد
  • کیهان پی‌گیر مجازات زن درمانگاه قم که سوژه عکاسی طلبه شد
  • ژاوی: از وقتی گفتم می‌روم متحول شده‌ایم!
  • اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم
  • بیش از ۴ هزار طلبه فاضل نزدیک به اجتهاد داریم
  • ماجرای درمانگاه قم؛ فیلم را دوباره تماشا کنید و رفتار مردم را ببینید
  • چوپان بعد از قهرمانی در پاسخ به آرنولد چه گفت؟
  • هادی چوپان پاسخ آرنولد را داد
  • همه مسؤولان بخش آبدان برای تعطیلات نوروزی آماده باشند