Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:10:45 GMT

ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۷۹۹

ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا

قره چاهی با اشاره به ورود جدی حوزه علمیه یزد برای مقابله با کرونا گفت: روحانیون یزدی با حضور فعال خود در بیمارستان‌ها به انجام کارهای تبلیغی و خدماتی می‌پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی قره چاهی در گفت‌وگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اقدامات روحانیون و طلاب استان یزد در زمان شیوع بیماری کرونا در یزد گفت: مدیریت حوزه‌های علمیه با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور، برنامه‌ریزی‌هایی را جهت حضور فعال روحانیون و طلاب در میدان مبارزه با این بیماری طرح‌ریزی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد با بیان اینکه در روزهای ابتدایی ورود این بیماری به استان، کارگروهی در مدرسه علمیه کاظمیه یزد تشکیل شد اضافه کرد: بیش از 200 نفر از طلاب استان یزد برای انجام فعالیت در قسمت‌های مختلف مبارزه با بیماری کرونا اعلام آمادگی کردند.

وی بسته‌بندی مواد ضدعفونی کننده توسط روحانیون و طلاب را یکی از اقدامات صورت در یزد اشاره کرد و افزود: 18 هزار مواد ضدعفونی، 12 هزار دستکش و ماسک شب‌ها به همت روحانیون و طلاب در محلات مختلف یزد توزیع شد.

قره چاهی از دیگر اقدامات روحانیون و طلاب یزد را ضدعفونی کردن معابر سطح شهر اعلام و عنوان کرد: روحانیون و طلاب در هر کدام از این مراحل به صورت داوطلبانه و با روحیه جهادی شرکت کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات طلاب یزد حضور هشت نفره در دو شیفت صبح و عصر در بیمارستان است که کارهای خدماتی و تبلیغی را در دستور کار خود دارند.

وی با بیان اینکه بسته های فرهنگی نیز در این ایام بین مردم توزیع شد گفت: دعای هفتم صحیفه سجادیه از جمله این بسته های فرهنگی بود که توسط روحانیون و طلاب بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: روحانیون و طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا