Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان به باشگاه‌های فوتبال اطمینان داد که پیگیری مسابقات و لیگ‌ها به یک باره نخواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، با حضور اساتید و پزشکان بزرگوار این فدراسیون مباحث مثبت و اطلاعات خوبی رد و بدل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور قطع زنجیره کرونا تمام اماکن ورزشی و باشگاه‌ها تعطیل شده است، با این حال ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور با آموزش‌هایی که دیده اند و همت خودشان فعالیت‌های خود را کاملا تعطیل نکرده و در منزل با استفاده از ابزار و امکاناتی که دارند به تمرین می‌کنند.

او افزود: به هرحال الان حدود یک ماه و نیم است که مسابقات ورزشی در سطوح مختلف و در تمام رشته‌ها متوقف شده است تا بتوانیم از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری کنیم. باید ببینیم برنامه‌های مقابله با کرونا و موفقیت‌های حاصله چگونه بوده است تا بتوانیم با یک افق بهتری برای ادامه مسابقات مختلف تصمیم گیری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اقدامات خوبی که مدافعان عرصه سلامت در کادر بهداشتی - درمانی کشور و مدیران دولتی انجام داده اند، مدیریت بیماری کرونا در کشور وضعیت مناسب تری به نسبت هفته‌های گذشته پیدا کرده و بهتر می‌توانیم به نیازهای مردم و کسانی که دچار این بیماری هستند، پاسخ دهیم.

او تصریح کرد: قطعا پیگیری مسابقات و لیگ‌ها به یک باره اتفاق نخواهد افتاد و ستاد مقابله با کرونا در ورزش زمان لازم را برای آماده سازی و تمرینات تیم‌ها در نظر خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی، افزود: فعالیت‌های خوبی را در این فدراسیون از نزدیک شاهد بودیم و فکر می‌کنم نیاز است تا حرکت کامل تری انجام دهیم تا خدمات هم کامل‌تر شود. شرایط خاصی به وجود بیاوریم تا بتوانیم برای ورزشکاران که در مراحل مختلف ورزشی دچار آسیب می‌شوند، یا در مرحله توانمندسازی خود سرویس‌هایی بدهیم تا آن‌ها بتوانند هرچه سریع‌تر به ورزش و فعالیت‌های ورزشی برگردند و با دانشی که متخصصان پزشکی ورزشی ما دارند بتوانیم شرایط مناسب تری را برای این قشر فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مباحث زیادی در این خصوص مطرح شد و شرکت کنندگان در جلسه به این جمع بندی رسیدند که به منظور تکمیل خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی یک مرکز جامع به عنوان مکمل خدمات برای این فدراسیون راه اندازی شود. در گذشته در این رابطه زمینی در مجموعه ورزشی آزادی در نظر گرفته شده بود و در مرحله مشاوره قرار داشت که به زودی با برگزاری نشست‌های تخصصی و همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و فدراسیون پزشکی ورزشی به زودی کار ایجاد این مرکز را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان لیگ برتر فدراسیون پزشکی ورزشی وزیر ورزش و جوانان فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد

ایسنا/اردبیل سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و جشنواره های بازی‌های بومی محلی و روستایی خبر داد.

محمدی، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در طول سال ۱۴۰۲ با تلاش و تعامل در راستای اعتلای ورزش، گام های موثری برداشته  بطوری که شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته شهرستان هستیم.

وی افزود: در حوزه قهرمانی و همگانی با همکاری هیات های ورزشی و ورزشکاران، در جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی، آسیایی، پارا آسیایی،کشوری و استانی پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است.

محمدی اضافه کرد: در حوزه قهرمانی و در رشته های مختلف ورزشکاران پارس آبادی موفق به کسب مقام در مسابقات المپیک ناشنوایان و پاراآسیایی،۳ مورد دعوت به اردوی تیم ملی،۲۰ مورد مسابقات بین المللی و ۲۵ مقام مقام کشوری را از آن خود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه همگانی نیز گفت: برگزاری همایش های مختلف پیاده روی و ورزش صبحگاهی بیش از۸۰ مورد، جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری ۹۰ مورد و جشنواره های بازی‌های بومی محلی و روستایی با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف روستایی و عشایری ۶۰ مورد و مسابقات داخلی ۲۵مورد، ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ۲مورد صعود کوهنوردان در مناسبت های مختلف ۲۵ مورد، مسابقات کارکنان دولت دررشته مختلف ۱۶مورد برگزار شده است.

محمدی، برگزاری ستاد ساماندهی جوانان ۲ مورد، کارگاه آموزشی و روانشناسی ورزشی ۶ مورد، کلاس تئوری مربیگری ۱ مورد، کلاس تئوری ویژه دانش آموزان ۱ مورد،  برگزاری لیگ‌های استانی که شهرستان پارس آباد میزبان آن است ۱۱ مورد، افتتاح پروژه چمن مصنوعی ۱مورد، خرید چمن زن ۱ دستگاه و تکمیل و تعمیرروشنایی استادیوم‌های ورزشی و سالنها ۱۲ مورد در راستای تجهیز اماکن ورزشی را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در گلف به اندازه تمام ورزش ایران زیر ساخت ساختیم
  • اعلام برنامه تمرینی تیم ملی
  • درخشش ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های قطب ۷ کشور
  • یک فدراسیون ورزشی منحل شد
  • ایران میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیا شد
  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • برگزاری نخستین نشست کمیسیون مربیان فدراسیون‌های ورزشی
  • وعده بزرگ وزیر: هزار میلیارد برای ورزشگاه آزادی!
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد