Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@05:27:24 GMT

مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۸۱۲ رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۸۳۵

مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۸۱۲ رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٣٠ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٨١٢ مورد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  در طول ۲۴ ساعت گذشته، ٧ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۹۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این موارد به تفکیک شامل سه مورد اهواز، یک مورد ایذه، یک مورد باوی و دو مورد در دزفول بوده است.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در حال حاضر ۱۶۵ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند و تا کنون ۵۵۲ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند.

وی افزود: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٣٠ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٨١٢ مورد رسیده است.

انتهای پیام/‌

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز دانشگاه علوم پزشکی بیماری درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۴۵ میلیمتر بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت ۴۵ میلیمتر بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان بارش ۴۸ ساعته سامانه بارشی اخیر تا امروز (۲۶ اسفندماه) در ایستگاه‌های سینوپتیک هواشناسی خوزستان، در ایستگاه کشاورزی اهواز ۴۵، دزپارت ۴۴.۷، ایذه ۴۱، بستان ۳۷.۷، شوشتر ۳۳.۴،  اهواز ۳۳.۳، شوش ۲۸.۹،  لالی ۲۸.۲، صفی آباد دزفول ۲۷.۷، مسجدسلیمان ۲۱.۲ و رامهرمز ۲۰.۹ میلیمتر بوده است.

وی افزود: در این مدت در گتوند ۱۶.۷، حسینیه اندیمشک ۱۴.۳، آغاجاری ۹.۳، بهبهان ۸.۱، شادگان ۶ و امیدیه ۳.۷ میلیمتر ثبت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • چرا خوزستان دیگر دروازه‌بان‌هایی مثل دهه ۵۰ تا ۸۰ ندارد؟
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • اطلاعیه قطعی گاز در منطقه آخر آسفالت اهواز
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • ثبت ۴۵ میلیمتر بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • باید و نبایدهای روزه‌داری در مبتلایان به بیماری‌های خاص