Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به نقش موثر این نیروگاه در تولید برق پایدار استان هرمزگان و کشور، گفت: تاکنون بیش از ۴۰۴ هزار لیتر آب ژاول تولیدی این نیروگاه، در اختیار نهادهایی همچون نیروی نظامی و شهرداری بندرعباس قرار گرفته است. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

حسین سلیمی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به تمهیدات انجام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نیروگاه بندرعباس گفت: از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان طرح عملیاتی ویژه ای را علیه ویروس کووید 19 تهیه و آن را در این مجموعه صنعتی پیاده و اجرا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی یکی از مهمترین اقدامات نیروگاه بندرعباس را در مرحله اول اطلاع رسانی ویژه درباره این بیماری عنوان کرد و گفت: از همان ابتدا این امر به صورت روزانه در کانال های خبری این شرکت به سمع و نظر همکاران رسیده است .

وی افزود: در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، نیروگاه بندرعباس اقدام به تهیه و توزیع تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک, ژل ضدعفونی و دستکش برای کلیه همکاران نمود؛ از دیگر اقدامات این مجموعه می توان به طرح غربال گری روزانه و انجام تست تب سنجی برای کلیه کارکنان و ضدعفونی کردن محل کار همکاران توسط تیم ویژه بهداشتی شرکت اشاره کرد , که به صورت روزانه انجام می پذیرد.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با اشاره به نقش حمایتی نیروگاه بندرعباس برای جلوگیری از شیوع این بیماری، از تولید بیش از 404 هزار لیتر مواد ضدعفونی برای مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و گفت : در پی شیوع بیماری کرونا در سطح استان هرمزگان و لزوم ضدعفونی کردن اماکن و نهادهای مختلف مجموعه نیروگاه بندرعباس با توجه به رسالت اجتماعی خود و در راستای کمک به نهادهای خدماتی پزشکی و بهداشتی اقدام به تولید آب ژاول کرد .

سلیمی خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 404 هزار لیتر آب ژاول تولیدی این نیروگاه، در اختیار نهادهایی همچون نیروی نظامی، شهرداری بندرعباس (ایمنی و آتش نشانی ) قرار گرفته است.

وی افزود: پرسنل زحمتکش نیروگاه بندرعباس همیشه در کنار رسالت ویژه خود که تولید برق پایدار در کشور بوده، در برهه های حساس، همیشه حامی و پشتیبان مردم شریف استان و کشور بوده اند و در این روزها نیز حامی قهرمانان سلامت است.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با بیان اینکه "اجرای کامل پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در نیروگاه بندرعباس برای گذر از این بحران در دستور کار ویژه قرار گرفته است"، گفت: در این راستا کاهش ساعات کار اداری , به حداقل رساندن حضور پرسنل در نیروگاه و رعایت فاصله گذاری ایمن و بهداشتی برای پرسنل تعمیراتی و بهره برداری جهت تولید پایدار, تعطیلی سالن غذاخوری , تهیه غذای پرسنل شیفت در شرایط کاملا بهداشتی, تهیه لباس استریل برای پرسنل آشپزخانه , برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس, همچنین الزام به استفاده از دستگاه تشخیص چهره برای حضور و غیاب, از جمله اقدامات این مجموعه صنعتی است.

به گزارش تسنیم، کمپین "صنعت برق همیشه بیدار" همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، در سطح صنعت برق آغاز به کار کرده تا نشان دهد فعالان این صنعت، به ویژه در نیروگاه ها، دوشادوش کادر درمانی و پزشکی، به صورت شبانه روزی برای تأمین برق پایدار کشور و جلوگیری از بروز اختلال در تأمین برق بیمارستانها و منازل مردم در این شرایط مبارزه ملی با ویروس کرونا، در حال تلاش و فعالیت هستند.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نیروگاه‌های حرارتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروگاه های حرارتی نیروگاه های حرارتی نیروگاه بندرعباس ویروس کرونا تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نیم میلیون تردد در روز نخست طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی همزمان با ممنوعیت حرکت وسایل نقلیه حامل مواد خطرناک

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، طرح نوروزی راهداری با نام "چشم به راهیم" از روز گذشته آغاز شد.

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه حامل مواد خطرناک در محورهای آذربایجان‌غربی

علی مدقالچی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در آستانه سفرهای نوروزی تردد کلیه وسایل نقلیه مواد سوختی از ساعت ۷صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه به تاریخ های ۲۸و ۲۹ و از ساعت ۷صبح تاریخ های ۴، ۵، ۱۲، ۱۳و ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ممنوع است.

وی افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی شاهد افزایش تردد در محورهای استان هستیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل و به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی در جاده ها،خودرو های حامل مواد خطرناک شیمیایی و مواد سوختنی در سایر ایام طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ صرفا در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی هستند.

تردد نزدیک به ۵۵۲ هزار وسایل نقلیه در جاده های آذربایجان‌غربی در نخستین روز از طرح نوروزی ۱۴۰۳

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نوروزی از ۲۴اسفند سالجاری تا ۱۳ فروردین سال۱۴۰۳ اظهار کرد: در اولین روز از اجرای طرح نوروزی میزان تردد در ورودی و خروجی‌های استان ۱۰۷هزار و ۵۱۰ تردد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مدت زمان مشابه سال گذشته میزان تردد در ورودی و خروجی‌های استان ۱۰۶هزار و ۹۹۹تردد بود، آمارها نشان از افزایش ۰.۴۸درصدی دارد.

دست نشان اظهار کرد: درحال حاضر بیشترین تردد وسایل نقلیه مربوط به محور میاندواب _ملکان با ۱۹هزار و ۴۷۷تردد است که نسبت به مدت زمان سال گذشته ۴.۴۰درصد رشد دارد.

وی درخصوص ساعات اوج تردد نیز افزود: اوج ساعت تردد در جاده های آذربایجان‌غربی ساعت ۰تا۱بامداد ثبت شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات در اولین روز اجرای طرح نوروزی در جاده های آذربایجان‌غربی نیز مربوط به سبقت غیر مجاز است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884565

دیگر خبرها

  • بار بحران سومدیریت در مصرف بر دوش پالایش نفت بندرعباس
  • قاچاق از منشاء افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • اخطار جدی رئیسی درباره غذا و دارو | این ۲ وزارتخانه مسئولند که ...
  • افغانستان تولیدکننده عمده «شیشه»
  • قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش داشته است؟ | افغانستان تولیدکننده عمده شیشه
  • انتقاد پناهجویان مسلمانان از نبودن مواد غذایی حلال در نیویورک همزمان با ماه رمضان
  • تولید روکش سرامیکی تاج دندان در پژوهشگاه مواد و انرژی
  • تولید روکش سرامیکی تاج دندان در کشور
  • صادرات ۷۰۰ پاجوش نخل از خرمشهر
  • ثبت نیم میلیون تردد در روز نخست طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی همزمان با ممنوعیت حرکت وسایل نقلیه حامل مواد خطرناک