Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@08:50:29 GMT

عکس/تعطیلی بازار اطراف حرم حضرت زینب(س)

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۸۳۹

عکس/تعطیلی بازار اطراف حرم حضرت زینب(س)

با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دولت سوریه به مدت ۲۰ روز تمامی ادارات، مراکز آموزشی، تفریحی، خرید و....، به غیر از مراکز درمانی و تهیه مواد ضروری زندگی را تعطیل کرده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب

ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)» منتشر شد.

به گزارش مشرق، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، ویرایش جدید کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظله‌العالی)» از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در سال‌های قبل از انقلاب و در دوران مبارزه برای شکل‌گیری حکومت اسلامی و همچنین پس از پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، برگزاری جلسات تبیین و تفسیر آیاتی از قرآن کریم بوده است.

آنچه در این کتاب آمده تلاشی است برای تبیین روش و گرایش و نیز استخراج مبانی، قواعد و ویژگی‌های تفسیری ایشان که از بررسی تفسیر سوره‌ برائت، به دست آمده است. همچنین موردپژوهی و ارائه‌ نمونه‌های عینی ذیل هر مبنا و قاعده‌ تفسیری، از ویژگی‌های متمایز این نوشتار است که بر کارآمدی و سودمندی آن افزوده است.

کتاب حاضر، یک نوبت در سال ۱۳۹۳ با عنوان «مروری بر مبانی، روش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در تفسیر سوره‌ برائت چاپ شده بود و اکنون با بسط مطالب، ارائه‌ دلایل، شواهد و نمونه‌های بیشتر در مباحث و توسعه‌ی عناوین، گسترش یافته و با حجم بیش از دو برابر، در قالب اثری مستقل با ۳۱۲ صفحه در اختیار پژوهندگان علوم قرآنی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است تاکنون ۱۰ عنوان از تفاسیر رهبر معظم انقلاب از سوره‌های صف، منافقون، حمد، حشر، جمعه، بقره، تغابن، مجادله، ممتحنه و برائت توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و تفسیر سوره‌های ملک و طلاق نیز در آینده منتشر خواهند شد.

کتاب «روش، گرایش و قواعد تفسیری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)» در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فروردین ۱۴۰۳ عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی ایام عید به معنای تعطیلی بازرسی‌ها نیست/ برخورد با ۵۳۰ واحد متخلف در بازار گلستان
  • تعطیلی ۲ مرکز غیرمجاز درمانی با کشف و ضبط کالا‌های قاچاق سلامت محور در شیراز
  • این زن ساقی آب آهوان جزیره قشم است
  • کتاب جدیدی درباره رهبر انقلاب در بازار کتاب
  • لیست مراکز مورد نیاز زائران در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام نوروز + آدرس
  • تعطیلی و پلمب واحد‌های پرتخلف جزو اولویت‌های طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز
  • تعطیلی بیمارستان‌ها در نوروز تخلف است
  • تعطیلی بیمارستان‌ها در نوروز تخلف است | ذخیره کافی دارو برای نوروز | شیفت‌بندی کادر درمان 
  • ذخیره کافی دارو برای نوروز / شیفت‌بندی کادر درمان و تعطیلی نداشتن داروخانه‌های شبانه روزی
  • فعالیت همه داروخانه‌های شبانه‌روزی در ایام نوروز/ تعطیلی بخش‌های بستری ممنوع می‌باشد