Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی گفت: در ساعت 22 مورخه سیزدهم فروردین امسال کارآگاهان گشت ویژه پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده اتابک به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند که با انجام استعلام مشخص شد پراید مذکور دارای سابقه سرقت در مورخه دوازدهم فروردین از محدوده کلانتری 114 غیاثی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : سارق با دیدن خودوری گشت پلیس پا بر پدال گاز گذاشته و اقدام به فرار می کندکه با شروع تعقیب و گریز راننده خودروی مسروقه بدون توجه به اخطارهای پلیس و با ورود به خیابان های فرعی و انجام حرکات بسیار خطرناک و حرکت در خلاف جهت و با تغییر مسیر ناگهانی به فرار خود ادامه داده که نهایتاً افسر گشت پلیس با استفاده از قانونی بکارگیری سلاح اقدام به شلیک سه تیر هوایی می نماید.

سرهنگ گزافی گفت: سارق بی توجه به دستور ایست پلیس با خودروی عبوری تصادف کرده و با ایجاد ترافیک مانع ادامه تعقیب و گریز گشت پلیس شده که با هوش و درایت افسرگشت با کمک گرفتن از موتورسیکلت های عبوری به تعقیب خودوری مسروقه پرداخته که پس از طی مسافت کوتاهی سارق خودرو را رها و متواری و خودروی مکشوفه نیز به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ سعداله گزافی گفت: با توجه به کشف خودروی پراید مسروقه اقدامات تکمیلی در راستای تحویل خودرو به مالباخته در حال انجام است.

انتهای پیام/

20 / 20 تعقیب و گریز پلیس آگاهی پایتخت سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی تعقیب و گریز و شلیک گلوله شلیک گلوله در اتابک تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تعقیب و گریز پلیس آگاهی پایتخت تعقیب و گریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار  پلیس مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کلانتری ۱۲ و پاسگاه آیت الله غفاری و یگان امداد در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۳ دستگاه خودروی سواری (هیوندا، مگان و سمند) و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و کشف و در این راستا نیز ۲ نفر سارق دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت شدند.

 سرهنگ فارسی ادامه داد: پس از شناسایى مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • دستگیری قاتلان شهروند محمودآبادی در تهران
  • (ویدئو) تعقیب و گریز پلیس با سارقان در بزرگراه
  • جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان؛ قتل به خاطر یک سیخ جگر!
  • ربودن دختر ۱۱ ساله در اسلامشهر تهران / متهم تحت تعقیب قراررگرفت
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان
  • کشف ۷ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • پزشک قلابی در شهر ری به دام افتاد