Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:43:59 GMT

محسن یگانه کنسرت برگزار می کند!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۸۴۳

محسن یگانه کنسرت برگزار می کند!

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ پس از مدت‌ها دوری از اجرای برنامه‌های زنده و تولید آلبوم با انتشار قطعه «خودخواه» تصمیم دارد دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ پس از مدت‌ها دوری از اجرای برنامه‌های زنده و تولید آلبوم با انتشار قطعه «خودخواه» در روزهای اخیر تصمیم دارد دور جدید فعالیت‌های خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طی ماه‌های گذشته شایعات و اخباری غیررسمی از مهاجرت وی به کانادا در فضای مجازی منتشر شده بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته محسن یگانه تصمیم دارد پس از ماه مبارک رمضان در صورت پایان زنجیره شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ کنسرت‌های خود را در شهرهای مختلف کشور آغاز کند. این در حالی است که وی تصمیم داشت مطابق سنت قدیمی چند سال اخیر خود در روز تولدش کنسرتی را برگزار کند که این کنسرت به دلیل همزمانی با ایام ماه رمضان و ماجرای بیماری کرونا عملا منتفی شده است.

هم اکنون گروه اجرایی برگزارکننده کنسرت این خواننده درصدد برنامه‌ریزی و رزرو سالن اجرا هستند که بتوانند نسبت به اطلاع‌رسانی کنسرت‌های یگانه اقدامات لازم را انجام دهند. محسن یگانه تصمیم دارد پس از انتشار قطعه «خودخواه» تا سه هفته دیگر قطعه «توخوب» را نیز در فضای مجازی منتشر کند.

بهمن‌ماه سال گذشته بود که  آرش حسینی مدیر رسانه‌ای محسن یگانه در گفتگو با برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران با اشاره به برخی حاشیه‌هایی که پیرامون سفر اخیر این خواننده به خارج از کشور پیش آمده، گفت: «اگر معنی مهاجرت این باشد که برای همیشه محسن یگانه خارج از کشور بماند و دیگر به ایران برنگردد، قطعاً این طور نیست. این رفت بی‌برگشتی نیست و محسن یگانه به زودی به ایران برمی‌گردد.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر فضای مجازی کانادا موسیقی پاپ ویروس کنسرت محسن یگانه محسن یگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره های موسیقی پاپ در شمال کنسرت برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، جشنواره نوروزی کنسرت بندرانزلی نوروز ۱۴۰۳ در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش‌هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره‌های موسیقی در آن‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته رضا بهرام (۲ و ۳ فروردین)، علیرضا طلیسچی (۴ فروردین)، رضا صادقی (۵ فروردین)، آرمین زارعی (۶ و ۷ فروردین)، هورش‌بند (۸ فروردین) و امیرعباس گلاب (۸ فروردین) قرار است هر روز ۲ سانس در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه خواهند رفت.

فستیوال کنسرت‌های انزلی با همراهی منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی روی صحنه خواهد رفت.

بلیت‌فروشی این جشنواره از روز ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های اصلی فروش بلیت در کشور نسبت به تهیه بلیت کنسرت‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6056992 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • جشنواره کنسرت موسیقی پاپ در انزلی برگزار می‌شود
  • ستاره های موسیقی پاپ در شمال کنسرت برگزار می‌کنند
  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت
  • محسن چاوشی برای این قطعه دستمزد میلیاردی گرفت ؛ دانلود کنید | این خواننده با دستمزدش چه کرد؟
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • لغو کنسرت محسن یگانه به دلیل بیماری
  • بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • آهنگ محسن چاوشی برای فیلم بی بدن