Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@21:23:04 GMT

محدوده میدان شوش ضدعفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۸۴۹

محدوده میدان شوش ضدعفونی می‌شود

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد از ساعات پایانی شب تا حوالی صبح تعداد قابل توجهی از معتادان در میدان شوش حضور دارند و بدون رعایت هیچ یک از نکات ایمنی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با یکدیگر مراوده دارند. تاریخ انتشار: 15:50 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۶۳۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر حضور معتادان در میدان شوش بدون رعایت نکات بهداشت گفت: به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد از ساعات پایانی شب تا حوالی صبح تعداد قابل توجهی از معتادان در میدان شوش حضور دارند و بدون رعایت هیچ یک از نکات ایمنی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا با یکدیگر مراوده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آن جا که هرگونه تجمع افراد بدون در نظر گرفتن نکات بهداشتی به طور حتم می‌تواند منجر به انتشار ویروس کرونا شود، سازمان مدیریت پسماند عصر امروز، با استفاده از ۱۵ دستگاه واترجت هر یک با ظرفیت هزار لیتر و با حضور ۵۰ نیروی سازمان محدوده میدان شوش را ضدعفونی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: جزئیات اجرای طرح ترافیک از ۱۶ فروردین

علیپور خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای پاکسازی محیط و کاهش احتمال انتقال ویروس به افراد حاضر در میدان و به دنبال آن سایر شهروندان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: نیرو‌های سازمان مدیریت پسماند ساعت ۱۷/۳۰ این محدوده را گندزدایی خواهندکرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری ضدعفونی شهرداری تهران سازمان مدیریت پسماند میدان شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد گفت: پرداخت عوارض بهای خدمات مدیریت پسماند در سال۱۴۰۳ مشمول۲۰ درصد تخفیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از شهرداری شهرکرد، نورالله مردانیان با اشاره به تخفیف ویژه برای پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در سال‌جاری نیز مانند سال‌های گذشته، به‌منظور حمایت از شهروندان، تخفیفاتی در پرداخت‌های نقدی عوارض‌های قانونی و مصوب در نظر گرفته است.

وی افزود: اگر بهای خدمات پسماند در قبوض ساختمان‌های مسکونی، اصناف و ادارات تا پایان شهریور ۱۴۰۳ پرداخت شود، مشمول ۲۰ درصد تخفیف نقدی بهای خدمات پسماند می‌شود در غیر این صورت اگر پس از مهلت تعیین شده اقدام به پرداخت کنند، مشمول این تخفیف نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد از شهروندان محترم درخواست کرد که با پرداخت به موقع بهای خدمات ما را در داشتن شهری پاکیزه و عاری از هرگونه آلودگی با مدیریت بهینه پسماند یاری کنند.

کد خبر 744691

دیگر خبرها

  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • حذف جعبه های جمع آوری زباله در معابر تبریز
  • اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • تخفیف ۲۰ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند در شهرکرد