Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سرخ پوشان خبر خداحافظی خود از فوتبال را تکذیب کرده است.

طرفداری- این روزها شایعات زیادی پیرامون کاپیتان سرخ پوشان وجود دارد و خبرهایی مبی بر خداحافظی وی از دنیای فوتبال مطرح شده است. با این وجود وی چنین چیزی را تکذیب کرده و اعلام کرده که تا جایی که در توانش باشد، به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال گفت:

اصلاً بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد و تا جایی که بتوانم به کارم ادامه خواهم داد. تنها دغدغه فکری من در حال حاضر حل مشکلات باشگاه پرسپولیس است.

وی ادامه داد:

به‌هرحال همه می‌دانند که پرسپولیس با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، اما همه باید تلاش کنند تا مشکلات برطرف شود. نباید به دلیل اختلافاتی که وجود دارد کار باشگاه عقب بیفتد، بلکه در این شرایط باید بدون توجه به اختلاف‌نظرها، همه تلاش کنند تا مشکلات پرسپولیس برطرف شود. هیئت مدیره هم باید با تلاش مشکلات را برطرف کند.

کاپیتان تیم  پرسپولیس افزود:

همه باید در کنار هیئت مدیره باشند تا مشکلات برطرف شود. آقایان رسول‌پناه و هاشمی زحمت زیادی می‌کشند و امیدوارم کارها را به خوبی انجام دهند. هواداران هم در این شرایط از پرسپولیس حمایت کنند و اجازه ندهند برخی‌ها از شرایط پرسپولیس سوءاستفاده کنند. مطمئناً باید همه کارها را به خوبی انجام دهند تا افرادی که حرف‌های بیهوده می زنند جواب‌شان را بگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد

حسن الهیدوس، ستاره نامدار فوتبال قطر که سابقه دو قهرمانی در جام ملت های آسیا را در کارنامه دارد، در 33 سالگی از بازی های ملی خداحافظی کرد

طرفداری | حسن الهیدوس در 33 سالگی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

الهیدوس که رکورددار تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال قطر است، در جام ملت های آسیا 2023 یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی کشورش بود و نقشی اساسی در کسب دومین قهرمانی قطر ایفا کرد.

این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم های السد و الریان را دارد، پس از کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های آسیا، تصمیم به خداحافظی از فوتبال ملی گرفت.

الهیدوس در بیانیه ای که به این منظور منتشر کرد، ضمن تشکر از هواداران و هم تیمی هایش، اعلام کرد که قصد دارد به دوران حرفه ای خود در فوتبال باشگاهی ادامه دهد.

خداحافظی الهیدوس، اتفاقی بزرگ برای فوتبال قطر محسوب می شود. او در طول سال های حضور در تیم ملی، افتخارات متعددی را کسب کرد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال قطر شناخته می شود.

بدون شک، نام حسن الهیدوس برای همیشه در تاریخ فوتبال قطر و جام ملت های آسیا خواهد ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • پیروانی: سال خوبی داشتیم امیدوارم به حقمان برسیم
  • کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • پیروانی: پرسپولیس امسال مدعی قهرمانی است
  • پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • امسال برای پرسپولیس خوب بود
  • پیروانی: مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • الان می‌فهمم پرسپولیس یک تیم بزرگ است
  • واکنش سید جلال حسینی به برد پرسپولیس مقابل پیکان
  • حسن الهیدوس از بازی های ملی خداحافظی کرد