Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی از شناسایی ۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد، گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۹۸۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» از شناسایی ۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد، گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۹۸۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: متاسفانه ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس فوت کردند که با این ۲ مورد جدید فوتی، تاکنون ۳۲ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست داده اند.


وی تاکید کرد: هم اکنون ۳۳۱ نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۳۱۹ نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.
 

همتی بیان کرد: ۹۸۹ مورد مبتلا در استان، در شیراز، فسا، جهرم، آباده، لار، مرودشت، کوار، کازرون، اقلید، ممسنی، ارسنجان، فیروزآباد، بیضا، سپیدان، خرم بید، گراش، سروستان، استهبان، بوانات، داراب، زرین دشت، نی ریز، رستم، سرچهان، زرین دشت، قیروکارزین، خنج، مهر، فراشبند، خرامه و لامرد گزارش شده است.
 

وی ادامه داد: در شهرستان های کوه چنار، بختگان، پاسارگاد، اوز و خفر نیز تاکنون موردی از ابتلا به کروناویروس گزارش نشده است.
 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شهروندان خواست ضمن در خانه ماندن و رعایت بهداشت فردی، برای ارزیابی وضعیت سلامت خود به صورت الکترونیکی به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس https://salamat.go.ir مراجعه کرده و با ورود اطلاعات موردنظر از وضعیت خود آگاه شوند.

 

 
شناسایی ۹۸۹ نفر مبتلا به کروناویروس در شهرستان های استان فارس از ابتدا تا امروز ۱۵ فروردین ۹۹ به این شرح است:
 
            شیراز ۵۱۹ مورد
            فسا ۸۱ مورد
            جهرم ۷۴ مورد
            آباده ۵۱ مورد
            لار ۴۰ مورد
            مرودشت ۲۷ مورد
            کوار ۲۰ مورد
            کازرون ۱۸ مورد
            اقلید ۱۷ مورد
            خرم بید ۱۵ مورد
            گراش ۱۵ مورد
            سروستان ۱۵ مورد
            استهبان ۱۳ مورد
            بوانات ۱۳ مورد
            ممسنی ۱۰ مورد
            داراب ۹ مورد
            زرقان ۹ مورد
            ارسنجان ۷ مورد
            فیروزآباد ۶ مورد
            نی ریز ۵ مورد
            رستم ۵ مورد
            بیضا ۴ مورد
            سپیدان ۳ مورد
            سرچهان ۲ مورد
            زرین دشت ۲ مورد
            قیروکارزین ۲ مورد
            خنج ۲ مورد
            مهر ۲ مورد
            فراشبند ۱ مورد
            خرامه ۱ مورد
            لامرد ۱ مورد

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز کرونا شیراز ابتلا به کرونا ۲ مورد جدید استان فارس ۹۸۹ نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بافت تاریخی به گردشگران تسهیل شود

ایسنا/فارس شهردار شیراز در بازدید از بافت تاریخی فرهنگی در آستانه نوروز ۱۴۰۳ گفت: وظیفه همه ما حفظ، نگهداری و شناسایی آثار بافت تاریخی و معرفی آن‌ها به شهروندان، زائران و گردشگران داخلی و خارجی است.

محمدحسن اسدی امروز، ۲۸ اسفند در بازدید از بافت تاریخی شیراز ضمن آمادگی شهرداری برای میزبانی مسافرین و زائرینی که وارد شهر شیراز می‌شوند، اظهار کرد: قدردان همه افرادی هستم که تلاش کردند تا در این ایام فضای شهر برای پیشواز نوروز باستانی و میزبانی از گردشگران و زائرین سومین حرم اهل‌بیت (ع) آماده باشد.

وی با بیان اینکه شیراز همچون گنجی است که بخشی از آن آشکار و بخش زیادی از آن پنهان است، افزود: وظیفه ما شناسایی تمام آثار آن به گردشگران داخلی و خارجی است.

شهردار شیراز با اشاره به پایتختی این کلان‌شهر در چند دوره سیاسی ایران اضافه کرد: مجموعه زندیه ازجمله آثار و بناهایی است که از دوران زندیه به‌جای مانده می‌توان به مسجد، حمام و آب‌انبار وکیل اشاره کرد و وظیفه همه ما حفظ، نگهداری و شناسایی این آثار و معرفی آن‌ها به تمام شهروندان، زائران و گردشگران داخلی و خارجی است. همچنین هم‌اکنون شهرداری شیراز، احیای فاز اول میدان توپخانه و میدان نقاره‌خانه را در دست انجام دارد.

اسدی با اشاره به برخی از اقدامات انجام‌شده در محدوده بافت تاریخی فرهنگی به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ گفت: برپایی دالان نور و راه‌اندازی سیستم صوت میدانی در اطراف محوطه ارگ کریم‌خان و بازسازی نقاشی‌های دیواری و نورپردازی زیرگذر زند ازجمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: امیدواریم که امسال هم مثل سال‌های گذشته بتوانیم میزبان خوبی برای تمام مسافرین که وارد شهر شیراز می‌شوند باشیم، رضایتمندی حداکثر را ایجاد کنیم و خاطرات خوبی را برای همه‌کسانی که وارد شهر شیراز می‌شوند رقم بزنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شناسایی بافت تاریخی به گردشگران تسهیل شود
  • ۵ نکته که باید درباره ذات‌الریه بدانیم
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه