Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قم با اشاره به روند درمان ویروس کرونا گفت: کاهش قابل توجه تعداد بستری شدگان ویروس کرونا دستاوردی مهم در کنترل ویروس کرونا در قم است. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرتضی حیدری در سیزدهمین جلسه هماهنگی اجرای دستورالعمل بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا در تالار معصومیه (س) فرمانداری قم، اظهار داشت: پالایش و ارزیابی سلامت تمامی جمعیت استان قم اهمیت زیاد دارد و باید با روش‌های مختلف، این پالایش اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم افزود: ممکن است افرادی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند از قشری باشند که به سیستم دسترسی ندارند، پیشنهاد می‌شود وقتی قرارگاه مردمی برای تحویل سبد معیشتی به اقشار ضعیف مراجعه می‌کند جویای وضعیت ثبت‌نام افراد در سایت باشند و با این روش از ظرفیت مردمی برای پایش استفاده کنیم.

حیدری بیان کرد: یافته‌ها و اقدامات و تجربیات بهداشت بسیار با ارزش است و نتیجه علمی و عملی و تجربی باید منجر به کنترل بیشتر ویروس کرونا شود، همچنین در مورد فاصله‌گذاری‌های اجتماعی و ضدعفونی و سازوکارهای بهداشتی باید بتوانیم از روش‌های بهتری استفاده کنیم.

کاهش تلفات ویروس کرونا در اسپانیا برای نخستین بار از اواخر مارسگفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| استاندار مازندران: سپاه و بسیج در مقابله با کرونا همراه دولت بودندهند و پاکستان صادرات برنج را تا پایان کرونا ممنوع کردند

وی خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های تولید تقویت شود تا با کمبودی مواجه نشویم و در عرضه محصول نیز باید فروش اینترنتی گسترش یابد تا بتوانیم زندگی را به جریان عادی برسانیم، اگر صنفی آسیب نمی‌رساند و خود را با فروش اینترنتی هماهنگ کرده است می‌تواند به فعالیت بپردازد پس لازم است به دنبال روش‌هایی برای فروش اینترنتی و استفاده از فضای مجازی باشیم.

فرماندار قم گفت: جلسات مختلفی برای کارشناسی و پیدا کردن راه‌های جدید در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزارشده است تا بتوانیم از موج دوم ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

وی افزود: در بسیاری از کشورهای پیشرفته واقعاً ویروس کرونا و بحران آن را جدی نگرفتند اما ما در قم و کشور از همان اول سازوکارهای بهداشتی را رعایت کردیم، در این کشورها حتی با کمبود اقلام مواجه هستند اما در این مرز و بوم، گروه‌های جهادی با حضور خود و به خطر انداختن جانشان کمبود را جبران کردند.

حیدری عنوان کرد: قرارگاه‌های مردمی و سپاه و ارتش و ...در انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمت هماهنگ هستند و تمام نهادها و ارگان‌ها پای‌کار آمدند، اما هجمه‌های سوئی علیه ماست و در فضای مجازی با انبوهی از شایعات مواجه هستیم.

انتهای پیام/457/ ت

R7854/P/S6,62/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست بالای تهرانی‌ها در تصادفات منجر به مرگ

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: استان تهران رتبه دوم تصادفات منجر به فوت در کشور را به خود اختصاص داده و بیشترین تلفات انسانی مربوط به شهر تهران است.

میزان در خبری نوشت: ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی در استانداری تهران گفت: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تقسیم کار میان دستگاه‌های اجرایی و انتظامی صورت گرفته است و وظایف و تکالیف هر دستگاه نیز مشخص شده است.

وی افزود: در صورت اجرای دقیق این مقررات تلفات انسانی و خسارات مادی ناشی از تصادفات در سطح استان تهران به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

نیکوکار بر تامین اعتبار جهت چهاربانده شدن محور فیروزکوه-سمنان توسط اداره کل راهداری استان تاکید و از آن اداره کل در خصوص کاهش نقاط حادثه خیز و بروزرسانی دوربین‌ها تشکر کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری کل استان تهران اظهار داشت: در ۱۱ ماه سال جاری تعداد ۱۳۵۲ نفر در سطح استان تهران بر اثر تصادف فوت شده اند که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته با تعداد ۱۳۱۳ نفر، ۲/۹ درصد افزایش یافته است.

نیکوکار گفت: سهم شهر تهران از تعداد فوت شدگان در سال ۱۴۰۲، ۷۲۱ نفر و در سال ۱۴۰۱ تعداد ۶۷۶ نفر میباشد که افزایش ۶/۶ درصدی تلفات انسانی را نشان می‌دهد.

وی افزود: متاسفانه استان تهران در خصوص فوت شدگان ناشی از تصادفات در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

نیکوکار؛ بر آموزش، فرهنگ سازی و اصلاح رفتار رانندگان جهت کاهش آمار تصادفات تاکید کرد.

نیکوکار بیان داشت: راه اندازی سامانه پیامکی اعلام تخلفات رانندگی متصل به دوربین‌های پایش تصویری و نظارت شهری به صورت برخط می‌تواند از وقوع تخلفات جلوگیری کند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: باید از طرح ۱۰ راهور فاتب با موضوع ساماندهی موتور سیکلت از سوی شهرداری و استانداری و دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر تهران حمایت کرد.

وی تاکید کرد: ضروری است که نظام رتبه بندی ایمنی خودروها توسط وزارت صمت و سازمان استاندارد تهیه و ابلاغ گردد تا خریداران خودرو از کیفیت آن مطلع باشند.

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885879

دیگر خبرها

  • دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت است
  • تهران دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت است
  • دست بالای تهرانی‌ها در تصادفات منجر به مرگ
  • تعداد نصب اپلیکیشن ضدسرقت خودرو و موتورسیکلت وایزر به بیش از ۲۳۰ هزار نصب رسید
  • برخورد با ۱۴ آژانس و انسداد ۳ درگاه فروش اینترنتی بلیت هواپیما
  • برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه اینترنتی فروش بلیت هواپیمایی به علت گرانفروشی
  • درمان سریع زگیل در خانه با محلول گیاهی در کمتر از 10 روز
  • اپلیکیشن رایگان لایک بگیر اینستاگرام
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!