Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و در نتیجه افزایش مصرف ماسک و کمبود آن، جمعی از خواهران بسیجی شهرستان با رعایت اصول بهداشتی برای تامین نیاز جامعه ماسک تولید می‌کنند.

سهراب بهالدینی افزود: ۱۵۰ نفر از خواهران بسیجی شهرستان به صورت جهادی در ۶ کارگاه تولیدی روزانه ۴ هزار ماسک تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری به فعالیت فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی سیرجان اشاره و اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی نیز از نخستین روز‌های گسترش و همه‌گیر شدن این ویروس، پای کار بوده‌اند و در کارگاه‌های مدارس خود با تولید ماسک یاریگر متولیان امر سلامت در مبارزه و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا شده اند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماسک بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی پیش از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای عشایری ملارد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه عشایری در کنار عرصه تولید در جنگ تحمیلی بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده اند.

سرپرست فرمانداری ملارد افزود: عشایر با در دست داشتن ۲۸ درصد دام سبک کشور، ۲۵ درصد گوشت قرمز و مواد پروتئینی کشور را تولید و تأمین می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه سنگینی در قبال شناسایی و حل مشکلات این قشر صبور و شریف داریم، عنوان کرد: اجرای مصوبات این شورا بر همه دستگاه‌ها لازم الاجرا است و می‌بایست مصوبات در کمترین زمان پیگیری و به اجرا درآید.

اسدی عنوان کرد: زندگی عشایری همواره با سختی‌های فراوانی مواجه است که می‌بایست با تخصیص اعتبارات مناسب و تأمین امکانات رفاهی و خدماتی شرایط زندگی را برای این قشر شریف که نقش مؤثری در رونق تولید دارند فراهم کنیم.

کد خبر 6085433

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود