Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:06:37 GMT

تعطیلات دوهفته‌ای تابستانی به فروردین ماه منتقل شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۱۱۴

تعطیلات دوهفته‌ای تابستانی به فروردین ماه منتقل شود

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور با صدور اطلاعیه ای درخواست کرد: تعطیلات دو هفته‌ای تابستانی صنعت خودرو به پایان فروردین ماه منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور با صدور اطلاعیه‌ای برای اعضای این صنف با اشاره به مذاکرات خود با مسوولین برای تمدید تعطیلات ۱۴ روزه اعلام کرد: نخستین مکاتبه رسمی این انجمن در تاریخ دوم فروردین ماه و خطاب به وزرای صنعت و بهداشت، استاندار تهران و رئیس ستاد مبازره با کرونای استان تهران صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با همراهی انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور، جلسات و مذاکرات متعددی با مدیران عامل هر دو خودروساز بزرگ کشور، استاندار تهران، مسئولان وزارت صمت و رئیس ستاد کرونای استان تهران صورت گرفت که در نهایت منتج به طرح تولید با حداقل ظرفیت در خودروسازان شد.


 انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور اضافه کرد: تمدید تعطیلات به مدت ۱۴ روز از تاریخ ۱۶ / ۱ / ۹۹ علاوه بر ایجاد فرصت طی زمان قرنطینه پس از تعطیلات، امکان پیاده سازی الزامات پروتکل بهداشتی در خطوط تولید قطعه سازان را هم فراهیم می‌کند.


 این نهاد صنفی افزود: با وجود نامه مورخ ۱۴ / ۱ / ۹۹ وزیر محترم بهداشت به ریاست جمهور مبنی بر درخواست تمدید تعطیلی کارخانجات، تا این لحظه تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده ولی مذاکرات نمایندگان این انجمن با مسئولان کشور کماکان در حال انجام است که در صورت حصول نتیجه به اطلاع  خواهد رسید.


هیات مدیره این انجمن باتاکید بر اینکه هیچ چیز برای فعالان این صنعت، بالاتر و عزیزتر از حفظ سلامت و ایمنی همکاران مان دراین صنعت نیست، یادآورشد: هرچند همه قطعه سازان کشور تلاش دارند تا در اسرع وقت تولید را آغاز کنند، اما شرایط موجود در کشور منجمله طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوع ویروس کرونا موجب می‌شود تا طی روزهای آتی و به دلیل مشکلات لجستیکی، بهداشتی و نیروی انسانی، امکان تولید و ارسال قطعات از این گروه سلب شود.


 این نهاد صنفی اضافه کرد: از طرف دیگر، فعالان این صنعت باور دارند که با انتقال تعطیلات دو هفته ای تابستانی به پایان فروردین ماه و پیاده سازی قرنطینه در شهرهای بزرگ، ویروس ظرف دو هفته کنترل شده و امکان تولید با بالاترین حد ممکن از ابتدای اردیبهشت ماه فراهم می شود تا بدین وسیله در سال "جهش تولید"، مطابق با منویات مقام معظم رهبری، بالاترین و مطلوب‌ترین تولید ثبت شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودروسازی صنعت خودروسازی خودروسازان فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی