Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه پایگاه بسیج استان مرکزی، «فرزانه فراهانی» افزود: یک‌هزار ملحفه و یک‌هزار بالش نیز از سوی جهادگران بسیج مداحان استان مرکزی تولید و به مراکز درمانی استان ارسال شد.

وی افزود: کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید فراهانی با مشارکت معاونت بهداشت و درمان سپاه روح الله استان مرکزی راه‌اندازی و پارچه مورد نیاز نیز از سوی بسیج سازندگی استان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود :جهادگران این گروه با ۱۲ چرخ خیاطی و همراهی گروهی از خواهران پایگاه معصومیه ۱۸ واقع در الهیه مسجد اهل بیت(ع) کار خود را آغاز کرد.

مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک از پیگیری در خصوص تولید  لباس بیمارستانی خبرداد و گفت : هدف بعدی این گروه تولید لباس ایزوله و بیمارستانی است و پارچه آن نیز تامین شده است.

 اقداماتی در راستای  تولید ماسک  n۹۵ نیز در دست انجام است و قرار است تا پایان هفته آینده خط تولید آن راه اندازی شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی اهل بیت ماسک مداحان مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی حیرانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به اینکه این کارگروه در سطح استان به ریاست استاندار و ماهانه با معاونین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ((جهش تولید با مشارکت مردم)) سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در قالب دو قرارگاه اقتصاد مقاومتی و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی ابلاغ مأموریت شده است.

وی افزود: طی سال گذشته از اعتبارات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید در سطح استان ۳۷۶ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص و به بانک‌ها معرفی کردیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همچنین ۸۵۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌آفرین مردم پایه در تمامی شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

حیرانی از عدم محدودیت قیر رایگان در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: هر شهرستانی پیشقدم باشد می‌تواند بیشترین مقدار را جذب کند که به ازای هر کیلومتر ۴۵ تن قیر تخصیص داده می‌شود.

وی یادآور شد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هم با اولویت تأمین آب شرب روستایی و شهری، ساخت مدارس و راه‌های روستایی و مسکن روستایی در راستای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم اقدام می‌کند.

کد خبر 745240

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • برطرف شدن احتیاج استان مرکزی به داروی وارفارین
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد