Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی شهرستان خرم‌آباد اعزام شد. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، تیم بهداشتی و درمانی شهید رهنمون برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی خرم‌آباد اعزام شد، این اکیپ پزشکی شامل پزشک عمومی، پرستاران و کارشناسان بهداشت هستند که برای ارائه خدمات بهتر به مردم این شهرستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به خدمات درمانی در این اعزام افزود: تاکنون یازدهمین تیم درمانی و پزشکی به صورت مستمر توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به شهرستان‌های سلسله، دلفان و خرم‌آباد جهت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی اعزام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد:  تیم‌های بهداشتی و درمانی طرح شهید رهنمون توسط  کانون‌های بسیج جامعه پزشکی شهرستان‌های استان در زمینه پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا  اعزام شده‌اند.

نظام توزیع ماسک و دستکش در لرستان ساماندهی شوداستاندار لرستان: نحوه شروع فعالیت اصناف به‌زودی اعلام می‌شوداستاندار لرستان: اجرای طرح رعایت فاصله اجتماعی تا 20 فروردین ماه تمدید شد

انتهای پیام/642/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی بیماران کرونایی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند

اسلام خیری مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: به‌مناسبت هفته سلامت، بسیج دانشجویی جامعه پزشکی در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستار و ماما و دارویار خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: در قالب این طرح خدمات مامایی، پرستاری، دیابت، قند و فشارخون ارائه می‌شود.

خیری اضافه کرد: همچنین پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد به هزار و۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارائه کرده است.

به گفته مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد، حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتربرخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود