Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد- چهارمین جشنواره فروش بیمه‌های جامع عمر و پس انداز و مهر آسیا تا پایان اردیبهشت ماه سال 1399 تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد، چهارمین جشنواره فروش بیمه‌های جامع عمر و پس‌انداز و مهر آسیا با اهدای جوایز ارزنده و طلایی به خریداران بیمه‌های عمر و پس‌انداز و تنوع جوایز ویژه از جمله اعطای بیمه‌نامه درمان انفرادی خانواده، پرداخت حق بیمه عمر و پس‌انداز سال آتی برگزیدگان توسط بیمه آسیا، تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، خریداران بیمه های عمر و پس انداز در طول برگزاری جشنواره، از افزایش متناسب در اندوخته بیمه‌نامه جامع عمر و پس‌انداز و جامع مهر آسیا، انجام آزمایش رایگان و معاینه رایگان متقاضیان خرید بیمه‌نامه عمر و پس‌انداز و نیز بهره‌مندی از تخفیف سایر رشته‌ها به خریداران در مدت جشنواره شامل بیمه اتومبیل (‌ ثالث و حوادث راننده ۲٫۵ و بدنه ۱۰درصد)، آتش‌سوزی۷۰درصد(منازل مسکونی و محل فعالیت شغلی– تجاری/اداری)، عمر و حوادث ۳۰درصد(حوادث انفرادی  و عمر و حوادث زمانی گروهی)، مسئولیت ۵۰درصد(جامع هیأت‌مدیره، مدیر و مالکین ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی و دارندگان و سرویس کاران آسانسور)‌، درمانی مسافرت به خارج از کشور ۲۰ درصد و باربری ۱۰درصد(وارداتی، صادراتی یا داخلی ) بهره مند می شوند.
این گزارش حاکی است، بیمه ‌آسیا به عنوان بزرگ ‌ترین بیمه خصوصی کشور و بیمه برتر در فهرست صد شرکت‌ برتر ایران برای ۲۲ سال متوالی با دارا بودن بیش از ۱۰۰ شعبه و سه هزار نمایندگی در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به ویژه بیمه‌های عمر و پس‌انداز به هموطنان است.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: جامع عمر و پس انداز عمر و پس انداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!

به گزارش خبرآنلاین،گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در ۲۷ اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

روزگار خودرو در خبری نوشت:این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال ۱۴۰۳ فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و ادامه خواهد داشت.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888541

دیگر خبرها

  • سومالی در جامعه شرق افریقا: چشم‌انداز و چالش‌ها
  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • فیلم/ برای اولین بار اذان با شهادت ثلاثه در امارت شارجه طنین‌انداز شد
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!