Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کادرفنی تیم فوتبال سایپا تمرینات بازیکنان این تیم را به صورت آنلاین پیگیری می‌کنند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش تسنیم و به نقل از  روابط عمومی باشگاه سایپا، با توجه به خطر همه‌گیر شدن ویروس کرونا، ادامه مسابقات لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، به همین منظور بازیکنان تیم فوتبال سایپا با انجام تمرینات فردی در منزل به دنبال حفظ آمادگی جسمانی برای ادامه دادن به این رقابت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی‌پوشان همگی با تماس تصویری زیر نظر ابراهیم صادقی و دیگر اعضای کادر فنی در خانه مشغول به تمرین هستند و کادر فنی، تمرینی 75 الی 90 دقیقه‌ای برای آنها در نظر گرفته و تمام حرکات بازیکنان را از طریق وسایل ارتباط جمعی به صورت آنلاین مورد بررسی قرار می‌دهد.

طاهری: کرونا ادامه داشته باشد، لغو مسابقات لیگ تصمیم درستی است/ همه بلاتکلیف هستیم

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سایپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سایپا فوتبال ابراهیم صادقی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!

به گزارش ورزش سه، ایمان صادقی که از گلرهای با تجربه لیگ است، این فصل فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است. او در مورد این شرایط به خبرنگار ما گفت: در این فصل شرایط متفاوت و پرفراز و نشینی را تجربه کردم، در مقاطعی فیکس بودم و گاهی هم نیمکت نشین می‌شدم.

او سپس در خصوص شرایط پیکان گفت: در اوایل فصل تیم علیرغم تلاش‌های بچه‌ها نتیجه نمی‌گرفت و مربی هم تغییر کرد که بالاخره خدا را شکر در چند بازی اخیر نیم فصل دوم کمی شرایط بهتر شد و دو برد در لیگ برتر و یک برد در جام حذفی به دست آوردیم تا در لیگ چهار امتیاز از رقبایمان جلوتر بیفتیم. البته هنوز هم لیگ و هم جام حذفی برای ما ادامه دارد و امیدواریم نتایج و رتبه خوبی را برای تیم پیکان رقم بزنیم.

صادقی با اشاره به شرایط خود اضافه کرد: ابتدای فصل چند بازی فیکس بودم اما بخاطر نتایجی که رقم می‌خورد کادرفنی دست به تغییر نفرات و تاکتیک تیم زدند و پس از چند هفته هم سرمربی تیم تغییر کرد و آقای عنایتی هم طول کشید تا بازیکنان را بسنجند و به ترکیب اصلی خود دست پیدا کنند. در نهایت خداراشکر در نیم فصل دوم، سه بازی است که به من اعتماد می‌شود و از عملکرد خودم راضی هستم.

وی افزود: دوست داشتم که در دو بازی اخیر کلین شیت کنم اما در یک بازی که شش امتیازی هم بود، دقایق زیادی ده نفره و تحت فشار بودیم که دقیقه ۹۴ گل خوردیم. به هرحال در ادامه لیگ هم تابع نظر سرمربی تیم هستم که اگر صلاح بدانند تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

دروازه‌بان پیکان که سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس دارد و حالا در تیم بدون هوادار و کم حاشیه پیکان بازی می‌کند در این باره گفت: داشتن هوادار هم شور و هیجان یک تیم را افزایش می‌دهد و هم فشار بر عوامل تیم را زیاد می‌کند. من هردوی این‌ها را تجربه کرده‌ام، استقلال، پرسپولیس ملوان و فجر و... تیم‌های پرهوادار بوده اند و امسال یک فضای متفاوت را تجربه می کنم که با وجود نداشتن تماشاگر یک تیم با ساختار حرفه ای است.

او ادامه داد: از ابتدای فصل که به اینجا آمدم، با یک مدیریت خوب همه چیز روی نظم و اصول پیش رفته است و این دقیقا چیزی است که در تیم‌های پرهوادار کمتر دیده می‌شود و جایش را به شور و هیجان داده است. پیکان سال‌ ها است که در لیگ برتر حضور دارد و قطعا هواداران خاص خودش را هم دارد که البته کمتر به ورزشگاه می آیند.

صادقی در پایان گفت: امسال جز معدود سالهایی است که من کمتر بازی کرده ام و شرایط خاصی داشته ام. دوست دارم بیشتر بازی و به تیمم کمک کنم اما همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد و من به تفکر آن‌ها احترام می‌گذارم.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • ایمان صادقی: هوادار نداریم اما منظم هستیم!
  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • معرفی اعضای کادر فنی جدید صنعت نفت آبادان؛ امید به نجات در قعر جدول
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید