Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@07:00:49 GMT

رقم فروش دمبله اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۴۰۵

رقم فروش دمبله اعلام شد

 به گزارش صدای ایران، رقم بالایی فروش مهاجم فرانسوی بارسلونا باعث شد تا تیم‌های بزرگ لیگ جزیره بی خیال جذب او شوند.   به نقل از سان، لیورپول آرسنال و منچستر سیتی سه تیم بزرگ لیگ برتر انگلیس هستند که به جذب عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا علاقه دارند.  
آبی اناری‌ها رقم فروش دمبله را اعلام کردند و برای دست کشیدن از این مهاجم فرانسوی ۱۱۰ میلیون پوند می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روزنامه سان در ادامه گزارش خود نوشت که با توجه به بحران مالی که باشگاه‌های انگلیسی در شرایط کنونی با آن مواجه شده‌اند امکان جذب دمبله آن هم با چنین رقمی وجود ندارد و به همین ترتیب مذاکرات با باشگاه بارسلونا ادامه پیدا نخواهد کرد.  
عثمان دمبله بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند بود که راهی بارسلونا شد و قرار بود که با کوتینیو جای خالی نیمار را پر کنند اما هر دو بازیکن عملکردی ناامید کننده از خود نشان دادند و یکی راهی بایرن شد و دمبله هم که در فهرست فروش است.
این مهاجم جوان بارسلونا بیشتر بازی‌ها را یا به خاطر آسیب دیدگی و یا به خاطر جریمه انضباطی از دست داده است و به هیچ وجه خرید خوبی برای آبی اناری‌ها نبوده است.  
او از سال ۲۰۱۷ تا الان تنها ۷۴ بار برای بارسلونا به میدان رفته است که نتیجه آن ۱۹ گل بوده است. دمبله در فصل جاری تنها ۹ بازی برای تیمش انجام داد و بعد از آن مصدوم شد.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دمبله فروش دمبله بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!

به گزارش ورزش سه، محمود خوردبین که با سال‌ها حضور در پیشانی خط حمله پرسپولیس و بعد از آن مدتهای مدید سرپرستی این تیم به عنوان یکی از باسابقه‌ترین‌های خانواده پرسپولیس محسوب می‌شود و برخی او را شناسنامه باشگاه می‌دانند با وجود بیماری و شرایط جسمانی سختی که داشت به ورزشگاه رفت تا از پرسپولیسی‌های ملوان تقدیر کند.
صحبت‌های خوردبین با ورزش سه را با وجود  بیماری  و دشواری در کلام می‌خوانید:
*محمودخان چطور شد که به ورزشگاه آزادی رفتید؟
با اینکه مشکل کمرم همچنان مثل گذشته وجود دارد برای مراسم تقدیر از بچه‌های پرسپولیسی تیم ملوان به ورزشگاه رفتم.آقای درویش از من خواست و من هم بری اینکه بی احترامی‌نشود به ورزشگاه رفتم و بعد از تقدیر از این بچه‌ها بازی را هم تماشا کردم.
*با توجه به سرمای هوای ورزشگاه و باد شدیدی که می‌وزید سردتان نشد؟
چرا، خیلی سردم و شد و اصلا مریض شدم. اصلا سوز رفته توی بدنم و انگار سرما خورده ام.
*نمی‌شد در آن جایگاه شیشه‌ای باشید که سرما اذیتتان نکند؟
اتفاقا در آن جایگاه شیشه‌ای بودم اما سوز از بالای سرمان می‌آمد اما همان چند دقیقه که از ماشین آمدم و بعد که داخل زمین شدیم تا مراسم تقدیر انجام شود خیلی سردم شد و همان موقع فکر کنم مریض شدم و الان هم کل امروز را در خانه مانده‌ام.
*بازی با ملوان را چطور دیدید؟
بازی به نظرم خوب بود.همین که بردیم خوب بود.

*اما پرسپولیس تحت فشار قرار گرفت و کار سختی برای بردن داشت؟
به نظرم برد مهمتر از هر چیز دیگری بود. ان شاء الله این نتایج ادامه داشته باشد.
فکر می‌کنید پرسپولیس امسال هم قهرمان می‌شود؟
صد درصد، خیال تان راحت باشد.
*گفته می‌شود شاید فردا کار واگذاری پرسپولیس تمام شود. فکر می‌کنید بعد از حدود دو دهه انتظار بالاخره طلسم این مسئله شکسته شود؟
خب همه دوست دارند این اتفاق بیفتد. خود آقای درویش هم دوست دارد این اتفاق بیافتد و این دو تا تیم به جایی برسند که یک زندگی و شرایط خوبی داشته باشند و هر روز دنبال پول این طرف و آن طرف نروند.
*یعنی واقعا امیدوارید که کار واگذار سهام باشگاه نهایی شود؟
بله حتما امیدوارم.
*پرسپولیس همچنان با مشکلات مالی مواجه است و بازیکنان در مصاحبه‌هایشان درباره این مسئله گلایه می‌کنند.
خب بله خودم آنجا هستم و می‌بینم که بنده خدا آقای درویش دنبال این است که پول به تیم برساند و تمام هم و غمش این است که پول بیاورد. او خیلی تلاش می‌کند و می‌دانم چه کار سختی دارد. واقعا دارد زحمت می‌کشد و امیدوارم به نتیجه برسد.

*درباره سرمربیگری اوسمار و نتایجش چه صحبتی دارید؟
خب انتخاب خوبی بود. یعنی بهترین انتخاب بود چون این آقا همیشه با یحیی بوده و به یحیی خط می‌داده  ما هر مربی دیگری که می‌خواستیم بیاوریم شش ماه طول می‌کشید اسم بچه‌ها را یاد بگیرد و به این نتیجه رسیدیم خود این آقا باشد بهتر است. تیم هم هجومی‌ و خوب کار کرده و بازی‌های قشنگی انجام داده است. ان شاء الله بازی‌های بعدی را هم ببرند و قهرمان شوند.
*بعد از بازی اخیر استقلال اعضای این تیم دسته جمعی علیه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کردند که منجر به واکنش باشگاه شما شد. درباره این تنش‌ها چه صحبتی دارید؟
خب قانونش این است دیگر و همیشه اینطوری بوده یعنی تیم مقابل حرف‌های مخالف می‌زند اما این انگ‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد که بگویند با داوران رفیق هستند یا چیزهای اینطوری. اما هم تیم ما هم استقلال باید آرامش داشته باشند تا ضرر نکنند.
*شما خودتان مهاجم پرسپولیس بودید. درباره عیسی که بعد از سه باز موفق به گلزنی شد چه صحبتی دارید؟
به نظر من عیسی بهتر از این می‌تواند باشد و هنوز نتوانسته خودش را نشان بدهد. باید کنار تیم جا بیفتد و اینکه به نظر من قابلیت‌های بیشتری دارد و می‌تواند بهتر برای پرسپولیس کار کند.
*بالاخره پرسپولیس مهاجم دیگری هم جذب می‌کند چون هواداران همچنان دنبال مهاجم جدید هستند.
من در این 15 – 10 روز اخیر به باشگاه نرفتم به خاطر حالم اما می‌دانم آقای درویش دنبال این است که در یک موقعیت مناسب مهاجم دیگری جذب کند اما شاید برای این فصل دیگر دیر شده باشد چون بازی‌های زیادی باقی نمانده تا آخر فصل.
*صحبت پایانی‌تان؟
می‌خواهم به هواداران پرسپولیس بگویم نگران نباشند.
اما بعد از بازی با ملوان نگرانی‌هایی به وجود آمد و برخی معتقدند پرسپولیس افت کرده.
بله، دیروز (جمعه) مثل بازی‌های قبل خودشان نبودند اما ملوان هم تیم خیلی خوبی بود. من خیلی دوست دارم ملوان هم به رده‌های بالای جدول بیاید جون بچه‌های خودمان آنجا هستند و کار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • اختلاف در لیورپول: مهاجم‌ها باید بهتر کار کنند!‏
  • انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!
  • شوک به بایرن: فصل برای ستاره فرانسوی تمام شد
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • ستاره بایرن بازی آرسنال را از دست داد! (عکس)‏
  • کابوس کینگزلی کومان ادامه دارد؛ مصدومیت وینگر فرانسوی مقابل کلن
  • دیدگاه‌های جالب کاماوینگا درباره مسی، رونالدو و دیگران!