Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@20:48:14 GMT

احسان علیخانی سکوتش را درباره جنجالِ استقلال شکست!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۴۴۸

احسان علیخانی سکوتش را درباره جنجالِ استقلال شکست!

رویداد۲۴ بعد از این اظهارنظر انتقادات از عصر جدید، عظیم نژاد و همینطور علیخانی آغاز شد. خیلی از آبی ها معتقد بودند چون علیخانی پرسپولیسی است، با برنامه چنین کاری کرده است.

مجری برنامه عصر جدید اما در اظهارات جدیدش، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت: «ضمانت می کنم اینطور نبوده که کسی بنشیند فکر کند تصمیم بگیرد یه بخشی از جامعه را، آن هم باشگاه بزرگی مثل استقلال و طرفداران نازنین‌اش را ناراحت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بی معرفتی در ماست. باشد قبول، شما می دانید من پرسپولیسی دو آتیشه هستم. قبول. ولی مگر می شود اینطور نگاه کنیم؛ من در آستانه 40 سالگی و بعد از اینهمه کار تو حوزه رسانه بخواهیم این کار را کنم؟»

او ادامه داد: «ضمانت می کنم آریای عزیز هیچی از فوتبال نمی‌فهمد. در برنامه دورهمی اسم استراماچونی را شنیده بود. دیدید تو برنامه هم گفت علیرضا بیرانوند تراکتورسازی بازی می کند؟»

علیخانی همچنین گفت: «من افتخار می کنم به رابطه دوستی با مرحوم حجازی یا پورحیدری. همین حالا با علیرضا منصوریان، محمد نوازی، سیروس دین محمدی، رضا عنایتی و دوستان دیگر استقلالی رفیقم و فوتبال هم بازی می کردیم. استقلالی ها عزیز دل من هستند. خدا را گواه می گیرم کسی نیت اذیت کردن شما را نداشته.»

بیشتر بخوانید:من ذات آدم‌ها را زود می‌فهمم/توهین به استراماچونی بی انصافی بود

مجری عصر جدید حرف های خود را اینطور تمام کرد: «من پرسپولیسی ای هستم که عاشق اینم استقلال، فولاد، نساجی، سپاهان، تراکتور و تیم های دیگر سرحال باشند. من جزو کسانی هستم که فوتبال ضربان قلبم را بالا می برد. الان استقلال یک تیم خوب و جوان و گردن کلفت دارد. همه بچه های استقلال پشت فرهاد مجیدی بایستند. مجیدی ایرانی است. هموطن است و باید از او حمایت کرد.

راجع به استراماچونی هم که آریا گفت اسمش ماقبل تاریخی است، منظورش این بود که وزن و آهنگش مثل دوران قدیم بشریت است. رفقا خواهش می کنم خط قرمز جدید تولید نکنید که کالدرون، استراماچونی و کی روش هم بشوند خطر قرمز ما. در تلویزیون ایتالیا صبح تا شب بدترین شوخی و نقد را می کنند و چیز عجیبی نیست.»

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 برنامه عصر جدید استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس

دبیر ستاد گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه ۱۲۰ برنامه عمومی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده که ۲۳ برنامه شاخص و محوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس اظهار داشت: سرهنگ پاسدار علی خبازی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاق پنجم اردیبهشت سال 1359  در صحرای طبس، برای مردم ایران فراموش نشدنی و به یاد ماندنی است؛ روزی که یکی از پیچیده‏ ترین عملیات‌‏های نظامی آمریکا با شکست روبه ‏رو شد. 

دبیر ستاد گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس تأکید کرد: رویداد طبس می‏تواند عظمت الهی و امدادهای غیبی را برای مردم آشکار کند. ماجرای طبس، یکی از رسواترین توطئه‏‌های آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی است، زیرا شیطان بزرگ با تمامی توان و بهره‌‏گیری از دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین امکانات نظامی و با تدارک همه ‏جانبه و هماهنگی همه عوامل داخلی و خارجی به ایران آمده بود. 

خبازی اشاره کرد: به مناسبت فرارسیدن پنجم اردیبهشت ماه 120 برنامه عمومی ویژه این ایام برنامه‌ریزی شده که 23 برنامه شاخص و محوری است. این برنامه‌ها در بازه زمانی دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا 7 اردیبهشت ماه سالجاری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: دیدار با ائمه جمعه، مسابقات و همایش‌های ورزشی، ویژه برنامه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس با حضور خانواده شهید محمد منتظر قائم، یادواره خانگی شهدا ومراسمات یادبود شهید محمد منتظر قائم، نشست‌های بصیرتی، برپایی نمایشگاه ابرهه، آئین شکرگزاری، ایستگاه صلواتی، نواختن زنگ استکبار ستیزی، افتتاح چند پروژه عمرانی، محافل و برنامه‌های قرآنی، رونمایی از 54 اثر تولید شده در رویداد ملی افول ابرهه و ویژه برنامه گرامیداشت شکست آمریکا در سر درب باغ گلشن بخشی از برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق