Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:04:15 GMT

شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی‌گیران اولویت اصلی ما است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۴۷۵

شورای کشتی آسیا: سلامتی کشتی‌گیران اولویت اصلی ما است

شورای کشتی آسیا در نامه‌ای از فدراسیون‌‌های این قاره خواست برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دستورات عمل کنند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن نامه ارسالی به فدراسیون کشتی ایران به شرح زیر است:

«به تمامی فدراسیون‌های آسیایی عضو اتحادیه جهانی

این روزها به واسطه انتشار ویروس کووید 19 تمامی دنیا با شرایطی چالش برانگیز روبه‌روست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان جامعه بزرگ کشتی نیز استثنا نبوده و ما وظیفه داریم با صبر و حوصله به دستورات و پیشنهادات مقامات مسئول گوش فرا دهیم. وظیفه ما به‌عنوان یک انسان مقابله با این ویروس است و این مهم تنها با رعایت مسئولیت‌های اجتماعی ممکن است.

همان‌طور که مستحضر هستید بخش آسیایی اتحادیه جهانی کشتی در روزهای ابتدایی شیوع ویروس در نظر داشت تا رقابت‌های گزینشی را برگزار کند تا قاره ما از این لحاظ در وضعیتی مشابه با سایر قاره‌ها قرار گیرد، اما با افزایش میزان شیوع تصمیم به تعویق این مسابقات گرفته شد که قطعاً همه می‌دانیم تصمیم درستی بوده است. سلامتی ورزشکاران بی‌شک مهمترین اولویت همه ماست و می‌دانیم که در همین راستا حتی کمیته بین‌المللی المپیک نیز تصمیم گرفته است تا رقابت‌های المپیک توکیو را تا تابستان سال آینده به تعویق بیاندازد. به این ترتیب ما می‌توانیم برگزاری این مسابقات را از یکم تا هفدهم مرداد سال 1400 جشن بگیریم. علاوه بر این سهمیه‌های کسب شده تا به امروز نیز کماکان به قوت خود باقی خواهند بود.

متأسفانه این اتفاقات تغییراتی را در تقویم اتحادیه جهانی ایجاد کردند که روی چند رویداد بزرگ از جمله مسابقاتی که قرار بود امسال در قاره آسیا برگزار شود تأثیر گذاشت.

اما من از همه شما می‌خواهم اکنون که  در خانه در کنار عزیزان‌تان وقت می‌گذرانید مثبت به وقایع نگاه کنید. این فرصتی عالی برای آرامش و تأمل در مواردی است که برای همه ما به صورت جداگانه مهم است.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما، امیدوارم که بتوانیم به زودی همدیگر را ملاقات کنیم.

با آرزوی بهترین ها
دولت تورلیخانوف
رئیس بخش آسیایی اتحادیه جهانی کشتی».

اتحادیه جهانی کشتی، رده‌بندی آزادکاران برای حضور در المپیک را اعلام کرد؛ حسن یزدانی صدرنشین وزن 86 کیلوگرم

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی ایران کشتی کشتی ایران اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد

قدرت حاج نوری افزود: نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامی داشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی و قهرمان المپیک در حالی در اردبیل برگزار می‌شود که تاکنون حضور نمایندگان ارمنستان، قزاقستان و عراق در این مسابقات قطعی شده است.

او با بیان اینکه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان، نقطه آغاز مسابقات جام صفوی در اردبیل است، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با اشاره به اینکه این مسابقات بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این مسابقات بین المللی علاوه بر کشتی گیران سه کشور ارمنستان، قزاقستان و کشتی‌گیرانی از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور خواهند داشت.

حاج نوری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تیم‌های شرکت کننده پذیرش و روز پنجشنبه هم کشتی گیران وزن کشی خواهند شد و بعد از آن مسابقات به طور رسمی آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقات جام صفوی یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، ادامه داد: در این رقابت‌ها علاوه بر کشتی گیران خارجی، ۱۰ نفر اول کشور در هر وزن حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل با بیان اینکه به دنبال تثبیت و برندسازی جام صفوی هستیم، اظهار کرد: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" در تقویم فدراسیون کشتی کشورمان ثبت شده است و تلاش می‌کنیم در سال‌های بعد در تقویم اتحادیه جهانی کشتی ثبت شود.

حاج نوری اظهار کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر شکوفایی استعدادها، افزایش شور و نشاط مردم به ویژه نوجوانان و جوانان، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان، باعث رونق و توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توریسم ورزشی منطقه خواهد شد.

او از تمامی دلسوزان، علاقمندان، پیشکسوتان و خاک خوردگان ورزش به ویژه کشتی خواست، با وحدت و اتحاد گوشه‌ای از کار را دست بگیرند تا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان و مهمانان حاضر در این رویداد ورزشی مهم باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز