Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:43:13 GMT

سه واحد خانه مسافر متخلف در مریوان پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۴۹۹

سه واحد خانه مسافر متخلف در مریوان پلمپ شد

فریاد حدادیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در گزارش‌های رسیده طرح نوروزی سه واحد خانه مسافر در سطح شهر اقدام به پذیرش میهمان و اجاره خانه استیجاری خود کرده بودند.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده تخلف این خانه مسافرها مشهود و ثبت شد و برابر دستور قضایی صادر شده حکم پلمپ آن صادر و بلافاصله اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری مریوان یادآور شد: دادستان شهرستان طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا فعلا تا پایان فروردین ممونوعیت پذیرش مسافران در تمامی واحدهای اقامتی ممنوع است و طبق آن واحدی که اقدام به اسکان و پذیرش مسافر و مهمان کند بلافاصله پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

حدادیان با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد خانه های مسافر در شهرستان مریوان در دست نیست، افزود: تاکنون هیچ خانه مسافری در این شهرستان اقدام به اخذ مجوز رسمی فعالیت نکرده و هیچکدام مجوز رسمی برای اسکان و پذیرش مسافر و یا مهمان و گردشگر ندارند.

در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا علاوه بر لغو تمامی سفرهای نوروزی، پذیرش مسافر در تمامی واحدهای اقامتی نیز ممنوع شده است.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۷۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان سفرهای نوروزی طرح نوروزی گردشگری مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پذیرش مسافر خانه مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری یک قلاده توله شیر را در خانه‌باغی در ساری کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درپی انتشار تصاویری از یک توله شیر در فضای مجازی، به امر شناسایی متخلف اقدام کرده و با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی یک قلاده " توله شیر" را که به صورت غیرمجاز در خانه‌باغ  و مخفیگاه متخلف نگهداری می‌شد، کشف و ضبط کردند.

این متخلف به جرم نگهداری غیرقانونی حیوانات وحشی به مراجع قضایی معرفی و حیوان نیز به صورت موقت به پناهگاه حیات وحش سمسکنده انتقال داده شد تا به یکی از مراکز مجاز باغ‌وحش تحویل داده شود.

بر اساس اعلام محیط زیست متخلف در حوزه شکار و صید سابقه‌دار بوده و در سنوات گذشته از باب خرید و فروش و نگهداری حیوانات وحشی، محکومیت کیفری داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • توسعه و اصلاح بیش از ۱۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوایی در مریوان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه