Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد عامری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انعقاد قراردادهای خارجی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موضوع قرارداد های خارجی باید در برنامه‌های میان مدت یک برنامه ای برای نظارت بر این قراردادها داشته باشند. در این چهار سال هیچ برنامه ای برای نظارت بر قوانین خارجی تنظیم نشده و در این مدت قراردهایی بسته می شده که با منافع مردم در تعارض بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: من خودم در دوره گذشته که کاندیدای مجلس شورای اسلامی بودم یک بررسی درباره بزرگ‌ترین مشکلاتی در آن زمان وجود داشت انجام دادم. به این جمع بندی رسیدم که وضعیت قانونگذاری ما بد نیست، یعنی قوانین خوبی داریم، اما بزرگ‌ترین مشکلی که داریم این است که این قانون ها اجرا نمی شوند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: مسئله اصلی این است که قوانین اجرا نمی شوند و آن جایی که باید حمایت از تولید کنندگان داخلی صورت بگیرد و یا نظارت های لازم بر عملکرد وزارتخانه ها باشد، این اتفاق رخ نمی دهد.

عامری در مورد اهداف پیش روی مجلس آینده گفت: برای مجلس پیش رو معیشت مردم و بحث تولید باید بزرگ‌ترین دغدغه باشد. برای جمع بندی این موضوع من فکر می کنم نظارت خیلی خوب بر اجرای قوانین از جمله کارهایی است که باید انجام دهند. 

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه اظهار کرد: مجلس آینده باید همکاری با دولت را در نظر داشته باشد، اما نه همکاری مانند مجلس دهم که به صورت وکیل‌الدوله باشد و هر اشتباهی که دولت کرد سرپوش بگذارد.

عامری در انتها با اشاره به همکاری و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت گفت: نمایندگان مجلس آینده نباید بر سر منافع ملت با کسی تعارف داشته باشند؛ تا آن جایی که امکان دارد با دولت همکاری و همراهی کنند که مشکلات مردم حل شود و هر جایی هم که اشکالی وجود داشت، از اختیارات نظارتی خودشان کمال استفاده را کنند تا مشکلات مردم حل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصولگرایان اصلاح طلبان انتخابات مجلس مجلس آینده بزرگ ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است

 دبیرکل جنبش انصار الله یمن درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در این سخنرانی گفت: مردم فلسطین در حالی که مجاهدت و صبر پیشه کردند و از ظلم و محاصره و گرسنگی رنج می بردند، ماه رمضان را روزه گرفتند و آن را گرامی داشتند. با استناد به تمام ملاحظات، یاری مردم فلسطین مسؤولیت بزرگی بر گردن امت است.

وی افزود: موضع رسمی اکثر کشورهای عربی و اسلامی بی تفاوتی در قبال کمک به ملت فلسطین بوده است. برخی کشورها سهل انگاری می کنند، عده‌ای در تجاوز هم‌دست هستند و برخی هم به دشمن در جنبه‌های مختلف کمک می کنند و با آن شریک هستند. این طبقه بندی در واقعیت امت مسأله جدیدی نیست، بلکه در سنت خداوند متعال در طول تاریخ وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • انتقاد علی مطهری از رواج کلمات بیگانه در تلویزیون و تابلوهای شهری /دولت اسلامی فقط مسئول معیشت مردم نیست
  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد