Web Analytics Made Easy - Statcounter

دندانپزشک مشهدی گفت: زمانی که شهر در بحران کرونا قرار گرفت، به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کردم که تنها نیستید و بنده هم در حد توانم مانند کادر پزشکی که مجاهدانه در تلاش هستند، در درمان دندان‌های بیماران کمک می‌کنم، زیرا تحمل درد دندان مشکل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جامعه پزشکان و پرستاران در این روزها به عنوان مدافعان سلامت، مانند مجاهدان جنگ تحمیلی در خط مقدم جبهه برای حفظ جان و امنیت مردم بی‌وقفه در حال مبارزه‌ هستند، مدافعان سلامت این روزهای ما برای اینکه مردمشان را از چنگال کرونا ویروس نجات دهند، قید تمام تعلقات دنیایی را زده و با ایثاری وصف‌نشدنی برای مهار این ویروس منحوس به کف میدان آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار به سراغ دندانپزشکی رفتیم که در این هیاهو کمر همت بسته و به فکر سلامت دهان بیماران کرونایی است، و با رعایت کامل و داشتن امکانات ضدعفونی و بهداشتی در مطب شخصی‌اش با عشق دندان‌های بیماران را درمان می‌کند.

علی بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: زمانی که شهر در بحران کرونا قرار گرفت، به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کردم که تنها نیستید و بنده هم در حد توانم مانند کادر پزشکی که مجاهدانه در تلاش هستند، در درمان دندان‌های بیماران کمک می‌کنم، زیرا تحمل درد دندان مشکل است.

وی با اشاره به اینکه بیماران برای درمان غربال می‌شوند، خاطرنشان کرد: پرسنل درمانی، بیمارانی که علائم تنفسی دارند، در ارتباط با بیماران کرونایی بودند و یا به تازگی به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، جزو بیماران ریسکی هستند و با لباس مخصوص و حفاظت شده ویزیت می‌شوند.

این دندانپزشک افزود: اما بیماران عادی با حفظ کنترل عفونت استاندارد و طبق چهارچوب پروتکل کنترل عفونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویزیت و در نهایت خدمات را دریافت می‌کنند.

بیگی در خصوص اتاقک دست ساز ایزوله‌ مطبش، گفت: مسئله اصلی اینجا است که پزشک نباید در معرض ترشحات و بخار تنفسی بیمار کرونایی باشد که دارد دوره نقاهتش را می‌گذراند، به همین علت چهارپایه‌ای ساختیم که کاملاً با پلاستیک پوشیده شده است.

وی با بیان اینکه بنده هم با دستکش، ماسک و لباس مخصوص کاملاً پوشیده هستم، تصریح کرد: مریض در این اتاقک قرار گرفته و دندان‌پزشک بدون ترسی، نگرانی و تماس فیزیکی با بیمار می‌تواند در یک محیط کاملاً استریل دندان‌های بیمارش را درمان کند.

انتهای‌پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خدمات دندانپزشکی مشکوک به کرونا کرونا مشهد علی بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران

وزیر بهداشت که به قم سفر کرده از بیماران بیمارستان شهید بهشتی قم عیادت کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سفر به قم از مراکز ارائه خدمات به زائران و مسافران بازدید کرد.

 وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بهداشت، درمان و هلال احمر قم، بر ارائه خدمات مطلوب تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین به بیمارستان شهید بهشتی قم رفت و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی به بیماران را بررسی کرد و ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان، ارائه خدمات مناسب به بیماران را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتکار دانشمند ایرانی در استفاده از نانوذرات طلا برای از بین بردن باکتری‌ دهان و دندان
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید