Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از آنکه به‌وسیله پهپاد آمریکایی در اطراف فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف حمله قرار بگیرد و شهید شود، موفق شده بود سنگ‌بنای طرح اخراج نظامیان آمریکایی را از منطقه فراهم کند.

کشورهای بزرگ ازجمله ایالت متحده آمریکا می‌فهمند که توافق هسته‌ای (با ایران) لازمه تحقق امنیت جهانی است و بسیاری از مسئولان اتحادیه اروپا، چین، روسیه و انگلیس نیز به این موضوع واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این، طرف‌های اروپایی‌ فشارهای خود بر ایران را با هدف کسب امتیازهای بیشتر افزایش دادند، موضوعی که جمهوری اسلامی ایران آن را نمی‌پذیرد و اقدامات متقابل را با هدف حفاظت از حق قانونی خود انجام داده و حتی از طرف‌های توافق هسته‌ای نزد سازمان‌های بین‌المللی ازجمله شورای امنیت سازمان ملل متحد انتقاد کرده است.

درواقع مشکل آمریکا با ایران در اصل توافق هسته‌ای یا در اختیار داشتن موشک و سامانه‌های موشکی نیست؛ آنها از تهران می‌خواهند تا رژیم اشغالگر اسرائیل را به رسمیت بشناسد. این در حالی است که وظبفه شرعی، اخلاقی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایجاب می‌کند تا از مستضعفان عالم حمایت کند، پشتیبان موضوع فلسطین باشد و به حمایت خود از گروه‌های مقاومت در منطقه ادامه دهد.

محور مقاومت به پرچمداری جمهوری اسلامی ایران ساعت صفر اجرای طرح‌های راهبردی خود را برای اخراج نیروهای (تروریستی) آمریکایی از غرب آسیا آغاز کرده است. سردار شهید قاسم سلیمانی پیش از آنکه به‌وسیله پهپاد آمریکایی در اطراف فرودگاه بین‌المللی بغداد هدف حمله قرار بگیرد و شهید شود، موفق شده بود سنگ‌بنای این طرح را فراهم کند و مبارزان مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و لبنان در انتظار گرفتن انتقام سخت سرداران شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس، نایب رئیس سابق حشدالشعبی هستند.

سیدفادی السید، رئیس مرکز پژوهش‌های «امت واحده» لبنان

انتهای پیام/4033/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: توافق هسته ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برجام محور مقاومت فرمانده نیروی قدس اخراج نظامیان آمریکا سردار شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد