Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:27:41 GMT

شفیعی: آقایان! ورزش را با سیاست قاطی نکنید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۶۵۹

شفیعی: آقایان! ورزش را با سیاست قاطی نکنید

مدافع سایپای تهران می گوید تعطیلی لیگ برتر در شرایط کنونی بهترین تصمیم ممکن است.

خالد شفیعی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر و تمرینات سایبری باشگاه های لیگ برتری عنوان کرد: در این شرایطی که برای کشور ما به وجود آمده و ویروس کرونا همه گیر شده، به هر حال خانه نشینی از نظر بدنی باعث افت فوتبالیست ها می شود و چاره ای نداریم جز اینکه تمرینات جسمانی را در داخل منزل انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه باشگاه ها نیز تدابیر لازم را اندیشیده اند و می توانیم در فضای مجازی همه با هم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا حداقل دچار مشکل بدنی نشویم.


وی درباره اینکه هنوز مشخص نیست لیگ برتر برگزار می شود یا نه بیان کرد: من فکر می کنم الان نیاز است مسئولان فوتبالی دور هم بنشینند و تصمیمی بگیرند که به نفع فوتبالیست ها و همه ارکان فوتبال باشد. سلامتی جامعه فوتبال هم مثل همه مردم این مملکت مهم است و به خاطر اینکه همه در امان باشند و خانواده فوتبالیست ها هم از نگرانی در بیایند به نظرم باید لیگ را تعطیل کنند و دوباره برای فصل جدید باشگاه ها شکل بگیرند.


مدافع سایپا ادامه داد: مردم ایران این روزها بسیار دلگیر هستند و قطعا صلاح نیست در این شرایط به خاطر برگزاری مسابقات سلامتی یک قشر عظیم هم به خطر بیفتد. از طرفی مسئولان نباید ورزش را با سیاست قاطی کنند و در این شرایط می طلبد تصمیمی گرفته شود که به سود همه باشد.


شفیعی درباره شرایط خودش تاکید کرد: من نیم فصل به خاطر شرایط خاصی که برایم پیش آمد ترجیح دادم بازی نکنم اما تمریناتم را انجام دادم و در تعطیلات بین دو نیم فصل هم به سایپا رفتم. شرایط خوبی داشتم و بازی های نسبتا خوبی انجام دادم.الان هم وضعیت خوبی دارم اما بازی ها تعطیل است و منتظریم ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود.

سایپا ویروس کرونا خالد شفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا ویروس کرونا خالد شفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور گفت: امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رقابت‌های دارت انتخابی تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشور ظهر امروز با برگزاری آیین افتتاحیه در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج آغاز به کار کرد.

در این آیین «نصرالله پریچهره» سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی، «آمنه غلام‌ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان استان، جمعی از پیشکسوتان و اعضای هیئت انجمن‌های ورزشی و کمیته دارت استان حضور پیدا کردند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور در این مسابقات با ابراز خرسندی از این حضور اظهار داشت: استان کردستان در رشته دارت مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان و استعدادهای جدید باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دوره‌های گذشته داشتیم و در حال حاضر تا برگزاری مسابقات فرصت خوبی وجود دارد که با برپایی اردوی‌های مختلف، آمادگی کامل برای منتخبان و ملی‌پوشان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فراهم کنیم.

وی با اشاره به وجود استعدادهای ناب و فراوان در استان کردستان، از فراهم بودن زمینه حضور ورزشکاران در تیم‌های ملی رشته‌های زیرمجموعه این فدراسیون خبر داد و عنوان کرد: برای موفقیت ورزشکاران کردستانی در این رشته‌ها همکاری و حمایت تمامی مسئولان استانی لازم و ضروری است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور به تنوع مدال‌های این رشته‌ها اشاره کرد و افزود: بخش بزرگی از آینده مدال‌آوری کشورمان در عرصه‌های آسیایی و جهانی به توانمندی ملی‌پوشان رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بستگی دارد و باید از این فرصت استفاده کرد.

پریچهره خاطرنشان کرد: کردستان توانمندی‌های زیادی در رشته‌های این فدراسیون به ویژه در رده‌های پایه دارد و همت و حمایت مسئولان استان می‌تواند به درخشش قهرمانان کردستانی بیانجامد.

انتهای پیام/4811/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • ساعت پخش زنده بازی پیکان و هوادار از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • زمان دیپلماسی است، نه جنگ/ فضا را سرد کنید؛ گرم نکنید
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور