Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان برگزاری بازیهای المپیک توکیو از فروش هزار واحد دهکده ورزشکاران خبر دادند.

 به گزارش خبرگزاری فارس، بازیهای المپیک توکیو قرار بود مردادماه امسال برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاد. این بازی ها از ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (اول مرداد ۱۴۰۰) آغاز می شود.

به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا این احتمال وجود دارد تا دهکده ورزشکاران که هنوز تکمیل نشده به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۵۶۰۰ واحد در دهکده ورزشکادان المپیک توکیو وجود دارد که هزار واحد تاکنون به فروش رفته است.

قیمت واحدها ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون دلار پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک ورزشکاران ویروس کرونا بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محسن داوری فرماندار شهرستان مشهد در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی در مهرگان در دستور کار است که بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل اعضا می‌شود.

وی افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان مشخص است که تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.موضوع فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا است. در حال انجام زیرسازی‌ها هستیم.

داوری ادامه داد: مشکل نانوایی در مهرگان حل شده است. در زمینه مدرسه به نتیجه مطلوب نرسیدیم، اما ادامه می‌دهیم تا مشکل مرتفع شود. در حال حاضر دو مدرسه در حال ساخت است. از بعد خدماتی پیش‌بینی‌های خوبی برای مهرگان شده که انجام می‌شود.

فرماندار مشهد در خصوص بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی حاشیه شهر عنوان کرد: بیمارستان مربوط به حوزه سفر ریاست‌جمهوری بوده و در حال انجام است. در فاز اول اورژانس افتتاح خواهد شد. رشد بیمارستان براساس برنامه است و مشکلی وجود ندارد. منابع باید تحقق پیدا کند که در تلاش هستیم، راه‌هایی پیدا شده که مشکل منابع حل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895807

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز