Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فوت نزدیک به 700 نفر در یک روز در انگلیس در اثر ابتلا به ویروس کرونا، نخست‌وزیر این کشور از مردم درخواست کرد برای بیرون رفتن از خانه وسوسه نشوند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز جمعه از مردم کشورش درخواست کرد با بیرون رفتن از خانه، زحمات کادر درمانی و پزشکان جهت مبارزه با ویروس کرونا را بیشتر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته پایگاه اینترنتی «ال‌بی‌سی نیوز»، جانسون که همچنان به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌برد، در پیامی ویدئویی گفت با توجه به گرم شدن هوا، «ممکن است وسوسه شوید بیرون بروید و چرخی بزنید و قوانین [قرنطینه] را زیر پا بگذارید».

جانسون افزود: «از شما خواهش می‌کنم این کار را نکنید. لطفاً، لطفاً به قوانین پایبند بمانید. این کشور تلاش زیادی کرده است، از خود گذشتگی زیادی به خرج داده است و به میزان چشمگیری شیوع ویروس را به تأخیر انداخته است. لطفاً به آن پایبند بمانید».

جانسون به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا یک هفته اخیر را در اقامتگاه نخست‌وزیری در خیابان «داونینگ» لندن سپری کرده است.

او در این باره گفت: «گرچه حالم بهتر شده همچنان علائم [ابتلا به کرونا] را دارم، علائمی اندک، هنوز تب دارم. به توصیه دولت در قرنطینه خانگی می‌مانم تا علائم برطرف شوند».

آمار فوت روزانه مردم انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۸۴ نفر رسید. با این حساب شمار کلی قربانیان این بیماری به ۳۶۰۵ نفر رسید.

همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز با ۴۴۵۰ مورد افزایش، به ۳۸۱۶۸ نفر رسید.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس بوریس جانسون پزشکان جانسون ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ گر من از سرزنش مدعیان اندیشم...
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا