Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران توضیحاتی را درباره عدم واریز یارانه معیشتی به حساب برخی کارگران فصلی ارائه کرد.

سید مالک حسینی درباره شناسایی  جمع‌آوری اطلاعات کارگران فصلی برای تعلق گرفتن کمک معیشتی به آنها، اظهار کرد: اطلاعات مربوط به کارگران فصلی در اختیارت وزارت رفاه قرار دارد اما شهرداری نیز یک باکس در خصوص این دسته از کارگران دارد و آنها را شناسایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه برخی کارگران فصلی مدعی شده‌اند یارانه معیشتی دریافت نکرده‌اند ادامه داد: با وجود اینکه وزارت رفاه اطلاعات این افراد را در اختیار دارد اما قبلا لیست شهرداری به این وزارتخانه ارائه شده تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند. حال ممکن است برخی افراد از قلم افتاده باشند یا هنگام شناسایی در دسترس نبوده‌اند و به تازگی به لیست اضافه شده‌اند.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی خاطرنشان کرد:این لیست مرتبا از طریق مناطق شهرداری به‌روزرسانی می‌شود و برای اطمینان از اینکه فردی از قلم نیفتاده باشد، لیست شهرداری را دوباره چک و به وزارت رفاه ارسال می‌کنیم تا حقی از این افراد ضایع نشود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کارگران فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ کارگری در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در آستانه هفته کار و کارگر، جلسه ای با حضور ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، دهقانی معاون سیاسی امنیتی فرماندار رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، و نمایندگان واحد‌های صنعتی درشهرک صنعتی جهان آباد میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان میبد در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به ۲۴ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان میبد، این شهرستان به نوعی یک شهرستان کارگری محسوب می‌شود.


علایی افزود: با همگرایی و هماهنگی که مسئولین و نمایندگان کارفرمایان واحد‌های صنعتی داشتند؛ برگزاری برنامه‌های مناسبی در این ایام برنامه ریزی شد.


رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد گفت: در روز و هفته کار و کارگر در شهرستان میبد جشن بزرگ کارگری، برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات فوتبال کارگران، سرکشی به کارگران حادثه دیده، دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر و تجلیل از کارگران و کارفرمایان را خواهیم داشت.


علایی افزود: کارگران و کارفرمایان واحد‌های صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و در سالی که مقام معظم رهبری، شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم قرار داده اند امیدواریم با ارج نهادن به زحمات کارگران و کارفرمایان در این هفته، در راستای تحقق این شعار بتوانیم قدمی را برداریم.


 

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار