Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:33:00 GMT

روستاهای ورامین علیه ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۰۰۱

روستاهای ورامین علیه ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود

بخشدار جوادآباد ورامین روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: کلیه روستاهای دارای سکَنه این بخش‌ به صورت روزانه با مشارکت مردم، کشاورزان، بسیجیان و نیروهای جهادی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می شود.
وی افزود: ضدعفونی کردن مناطق روستایی بخش جوادآباد ورامین با همکاری مستقیم دهیاری، شوراهای اسلامی روستا و مردم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود و تا زمان ریشه‌کن شدن کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی تصریح کرد: ورودی کلیه مناطق روستایی با استقرار ایستگاه‌های غربالگری، ضمن ضدعفونی کردن خودروهای عبوری، نکات ضروری به افراد ارائه می‌شود.
حیدری گفت: مناطق تفرجگاهی، مزارع کشاورزی، انهار و چاه‌های آب متعددی در بخش جوادآباد وجود دارد که به منظور جلوگیری از اجتماع مردم، از نشستن  واتراق کردن افراد در این مناطق جلوگیری می‌شود.
بخشدار مرکزی ورامین نیز از ضدعفونی کردن کلیه معابر روستایی، اماکن عمومی و گذرگاه‌های ورودی ۱۳ روستای این بخش علیه ویروس کرونا خبر داد.
سیدسراج‌الدین تقوی ونکی افزود: طی روزهای گذشته تلاش کردیده تا با استفاده از تمام توان موجود در بخش عملیات ضدعفونی  گندزدایی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح روستاها انجام شود و این مهم با مشارکت مردم در ماندن در خانه به نتیجه مطلوب ختم می‌شود.
وی تصریح کرد: نمود عینی مشارکت مردم در ریشه‌کنی ویروس کرونا را می‌توان در روز طبیعت مشاهده کرد که هیچ یک از مناطق روستایی بخش مرکزی ورامین پذیرای مردم نبود.
بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت و درمان، تا کنون ۵۳ هزار ۱۸۳ مورد به طور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر بهبود یافته اند، ۴ هزار و ۳۵ نفر در شرایط حاد و بحرانی قرار دارند و ۳ هزار و ۲۹۴ نفر نیز به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
شهرستان ورامین با دو بخش جوادآباد و مرکزی با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شوراهای اسلامی طبیعت کشاورزی وزارت بهداشت و درمان ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های روستاهای بخش چغادک و بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بوشهر گفت: آسفالت معابر، بازدید از مدارس، پیگیری روشنایی معابر و خطوط ارتباطی و آنتن دهی موبایل و بازسازی و مرمت لوله‌های آب روستاها از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

فرماندار بوشهر افزود: اصلاح شبکه آب در برخی از روستاها و درخواست واگذاری مسکن روستایی همچنین بازنگری و ایجاد طرح هادی از دیگر خواسته‌های مردم منطقه بود.

فرماندار بوشهر با اشاره به امید افزایی دولت در روستاها، بازدید از روستاها را موجب تقویت ارتباط و تعامل مردم با مسئولان دانست و افزود: حضور مسئولان در روستاها و شنیدن مشکلات مردم، راهکاری مهم در حل مشکلات است.

کد خبر 6082140

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه