Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@05:56:19 GMT

چهره زشت ورودی شهر یاسوج/کرونا بهانه‌ای برای سهل‌انگاری

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۰۰۵

چهره زشت ورودی شهر یاسوج/کرونا بهانه‌ای برای سهل‌انگاری

کرونا بهانه‌ای برای سهل‌انگاری شده تا برخی مسوولان به وظیفه ذاتی خود عمل نکنند مثل آن چه در ورودی‌های شهر یاسوج دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از استان کهگیلویه و بویراحمد به استان چهارفصل با طبیعت زیبا و از شهر یاسوج به نام پایتخت طبیعت ایران یاد می‌شود شهری که از موهبت‌های الهی هیچ چیز کم ندارد و خداوند به مردم این شهر هر آن چه که از زیبایی طبیعی لازم بوده از کوه و آبشار و جنگل و رودخانه عطا فرموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک اگر یاسوج پایتخت طبیعت ایران نام گرفته همه این لطف و مرحمت از سوی پروردگار بوده و دست انسان کمتر در این زیبایی نقش داشته است.

اما به عکس اگر نازیبایی و زشتی در پایتخت طبیعت ایران دیده می‌شود همه به واسطه سهل‌انگاری انسان‌ها بوده از مردم عادی گرفته تا مسوولان از شهرداری‌ها تا شوراها و دهیاری‌ها چرا که هیچ کدام به وظیفه ذاتی خود عمل نمی‌کنیم.

هر چند تعطیلات عید امسال با کرونا همزمان شده است و به قولی نوروزی برای گشت و گذار نداشتیم اما باید در همین ایام نیز چهره ورودی‌های شهرمان را بهتر از قبل می‌دیدیم.

این تصاویر مربوط به ورودی شهر یاسوج از جاده چیتاب و در محل سه راهی پل سوم بشار است که هر بیننده‌ای با دیدن آن به فکر فرو می‌رود که آیا اینجا هم مسوولی هست و یا دلسوزی وجود دارد؟.

متاسفانه دهیاران و شوراهای روستایی آن گونه که باید به وظایف خود در قبال بهداشت روستاها توجه نمی‌کنند و همین موجب شده تا مردم زباله‌های خود را در مسیر رفت ‌آمد و در انظار عمومی رها کنند.

 

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج ورودی شهر انسان طبیعت خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید