Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه سومریه نیوز عراق گزارش داد یک منبع نزدیک به دولت عراق اعلام کرده فردا نام وزرای پیشنهادی به پارلمان عراق تحویل داده می‌شود.

بنابر این گزارش عدنان الزرفی، مأمور تشکیل کابینه از پارلمان عراق برای برگزاری جلسه رسمی و به رأی گذاشتن وزرای پیشنهادی درخواست خواهد کرد که یک روز را در هفته آتی به این جلسه اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهم صالح، رئیس جمهور عراق پس از انصراف محمد توفیق العلاوی از تشکیل کابینه جدید عراق، در اقدامی یک جانبه و بدون در نظر گرفتن نظر اکثریت پارلمان عراق عدنان الزرفی، استاندار سابق نجف را که به گفته برخی منابع دارای تابعیت آمریکایی است برای تشکیل دولت جدید مکلف کرد که این اقدام با مخالفت احزاب و فراکسیون‌های سیاسی مواجهه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارلمان عراق کابینه عراق پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا