Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:18:14 GMT

تعطیلی اصناف جویبار تا 20 فروردین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۱۰۸

تعطیلی اصناف جویبار تا 20 فروردین تمدید شد

بهرام عبدالله پور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از تمدید تعطیلی فعالیت اصناف شهرستان جویبار تا 20 فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، بابیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیمات اخذشده در استان، تعطیلی اصناف شهرستان جویبار تا 20 فروردین‌ماه تمدید شد اظهار کرد: کلیه اتحادیه‌های صنفی شهرستان باید این مصوبه رعایت کنند و در صورت عدم رعایت با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های نظارتی برخورد لازم انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی همچنین به مشاغلی که باید در این ایام به فعالیت خود ادامه دهند اشاره و عنوان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم(ترجیحاً 24 ساعته)، داروخانه‌ها و لوازم بهداشتی، نانوایی‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میدان‌ها میوه و تره‌بار، مراکز فروش پروتئینی نظیر قصابی، مرغ فروشی و ماهی‌فروشی، جایگاه سوخت، لبنیات‌فروشی، تعمیر و تأسیسات خودرو و منازل (به‌صورت شیفتی)، مراکز تأمین آمبولانس، مراکز تهیه غذای بیرون بر، پخش دارو و مواد غذایی، عطاری و مراکز فروش سم، کود و بذر و مراکز فروش قطعات یدکی خودرو مشاغلی هستند که باید در این ایام به فعالیت خود به‌صورت مستمر یا کشیک ادامه دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید