Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره مجازی رسانه ای پیشگیری از کرونا در 4 بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی در جمع خبرنگاران گفت: بدون تردید جامعه فرهنگ و هنر و بویژه اصحاب رسانه در راه پیشگیری و مبارزه با کرونا مجاهدانه تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شایسته بود به پاس این تلاش و مجاهدت اصحاب رسانه، جشنواره‌ای برای تکریم و تجلیل از فعالیت آنها در دوره ویروس کرونا برگزار کنیم افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری ،بسیج رسانه سپاه فتح و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این جشنواره در 4 بخش تیتر و خبر،مقاله و گزارش،کلیپ خبری و عکس خبری برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوعات این جشنواره افزود: کرونا و امید بخشی به جامعه،کرونا و آگاهی بخشی به جامعه، فرهنگ سازی بهداشت عمومی،  فرهنگ سازی شعار"درخانه بمانیم" ایثار و جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات  گروه‌ههای جهادی و دستگاه‌های مختلف استان، پاسخ به شایعات و همچنین مطالبه گری از مسولان، محورهای اصلی موضوعات جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هر یک از اصحاب رسانه مجاز به ارسال 2 اثر منتشر شده در بازده زمانی اسفند 1398 تا 25 فروردین ماه 1399 هستند.

پیرسبزی همچنین نحوه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  را از طریق پیام رسان‌های سروش و واتس آپ  به شماره 09173448021 –مدیر روابط عمومی اداره کل اعلام و گفت: مهلت ارسال آثار 25 فروردین ماه است.

وی یادآور شد: جزئیات برگزاری این جشنواره  در فراخوان و پوستر و  از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد جشنواره رسانه استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با موافقت رهبر انقلاب، پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان شامل عفو شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی اظهار کرد: به‌مناسبت عید سعید فطر تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان، اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مقام معظم رهبری با عفو و یا تخفیف مجازات دو هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 745101

دیگر خبرها

  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • شناسایی ۱۲ مورد بیماری «کیست هیداتید» در کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران