Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@15:49:29 GMT

تماس تلفنی محمدرضا عارف با علی لاریجانی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۳۱۲

به گزارش ایلنا، رئیس فراکسیون امید در این تماس تلفنی ضمن آرزوی شفای عاجل برای رئیس مجلس شورای اسلامی و تمامی بیماران مبتلا به کرونا ،از آخرین وضعیت وی کسب اطلاع کرد.

علی لاریجانی نیز از پیگیری های رئیس فراکسیون امید قدردانی کرد و از  روند بهبودی خبر داد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمدرضا عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند

رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف، در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رییس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در قالب تعدی به نوامیس مسلمین غزه را به شدت محکوم کرده و از همه آزادگان جهان خواست تا اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیممتن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین

تداعی شد کلام مولایمان علی(ع) که فرمودند شنیده‌ام یاران معاویه در سرحدات ما خلخال از پای زن مسیحی در سایه حکومت ما درآورده‌اند اگر مسلمانی این خبر را بشنود و از غصه دق کند بر او ملالی نیست، امروز همان روز است که حرامیان صهیونیست در قبلگاه اول مسلمین پس از شش ماه جنایت و آدم کشی به نوامیس مسلمین تجاوز کنند و سران مدعی عرب و امت مسلمان بشنوند و از ننگ نمیرند!

آیا وقت آن نرسیده است که این سگ‌های هار را ریشه‌کن کرد و این غده سرطانی را برای همیشه نابود کرد و از بین برد؟

ننگ بر آنانی که هنوز غیرت مسلمانی‌شان بیدار نگشته است، فراکسیون حمایت از محور مقاومت مجلس شورای اسلامی در کنار دیگر تشکیلات حامی فلسطین آماده هر اقدامی برای التیام و حمایت مردم غزه و نابودی اسراییل است و از همه آزادگان می‌خواهد اقدام عملی در این زمینه انجام دهند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه
  • آزادگان جهان در حمایت از فلسطین اقدام عملی داشته باشند
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • محمدرضا عارف: خانم زهرا شجاعی هم شجاع زیست و هم زیست مومنانه داشت
  • برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان