Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:34:32 GMT

جزئیات رزمایش دفاع بیولوژیک در نایین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۳۶۸

جزئیات رزمایش دفاع بیولوژیک در نایین

فرمانده سپاه نایین گفت:رزمایش پاکسازی محیطی و دفاع بیولوژیک به همت بسیجیان شهرستان نایین اجرا شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت: عملیات گند زدائی و ضد عفونی معابر و اماکن عمومی محلات شهرستان نایین از ابتدای شیوع  ویروس کرونا دراین شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ محسن مهدی زاده افزود: گروه‌های جهادی بسیج محله محور با همکاری، هدایت و پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیج نایین و گردان ۱۲۰ امام حسین (ع) روزانه، صبح و بعد از ظهر معابر را ضد عفونی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت:باتوجه به محدودیت نیرو و امکانات، شهر نایین به ۶۰ بلوک تقسیم بندی شده و بسیجیان چهار روز یک بار تمامی این مناطق را گندزدایی و ضدعفونی می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع چین، رزمایش مشترک با ایران و روسیه را برای تامین امنیت منطقه ای مهم ارزیابی کرد.

«وو کیان» سخنگوی وزارت دفاع چین روز پنجشنبه اعلام کرد که رزمایش مشترک اخیر نیروهای دریایی چین، ایران و روسیه همکاری بین سه کشور را بیشتر کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع چین گفت این رزمایش نقش مهمی در امنیت دریایی منطقه ایفا می کند.

وو گفت: چین، ایران و روسیه تاکنون رزمایش‌های مشترک دریایی متعددی را برگزار کرده اند، که در راستای تقویت همکاری‌ها و تعامل بین نیروی دریایی سه کشور و حفظ امنیت دریایی منطقه مهم است.

نیروی دریایی چین، ایران و روسیه از ۱۱ تا ۱۵ مارس، رزمایشی را با عنوان «کمربند امنیتی دریایی -۲۰۲۴» در آب های دریای عمان برگزار کردند.

وزارت دفاع روسیه هم پیشتر اعلام کرد ه بود که این رزمایش با هدف تمرین ایجاد ایمنی در فعالیت های اقتصادی دریایی، از جمله آزادسازی یک کشتی که توسط دزدان دریایی تصرف شده بود، برگزار شد.

کد خبر 6064458

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است