Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@12:06:02 GMT

تعلیق پروازهای ایران ایر به آلمان تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۴۷۷

 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای از تعلیق تمام پروازهای این شرکت به کشور آلمان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اطلاعیه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است؛

«به آگاهی مسافران گرامی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به مقصد آلمان می‌رساند با توجه به محدودیت اعلام شده از سوی وزارت بهداشت جمهوری فدرال آلمان، به دلیل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به فرانکفورت، هامبورگ و کلن تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گفتتی است رایزنی جهت  بازگرداندن هموطنان از آلمان به ایران از طرف "هما" در حال انجام است.  مسافران محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 46621888 تماس گرفته و جهت استرداد بلیت به دفاتر فروش "هما" یا دفاتر خدمات مسافرتی مراجعه نمایند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است

مجید صادقی دولت ابادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد در مراسم افطاری که برای مسئولان بلند پایه طالبان در ولایات ننگرهار و نورستان در ساختمان سرکنسولگری برگزار شده بود گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده و پایبند به عملی کردن تعهداتی که برای همکاری با مردم حوزه شرق افغانستان نموده است می باشد.

"مولوی عبدالهادی احمد" نماینده وزارت امور خارجه طالبان در حوزه شرق ضمن قدردانی از مسئولان سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جلال اباد گفت: فضای خوب همکاری های مشترک را با ادارات حکومتی این حوزه ایجاد نموده است و سعی می نماید تا این مناسبات استحکام بیشتر یابد.

 "عبدالسلام وزیر وال" رییس امور ورزشی ولایت ننگرهار و "محمد اصف زهیر" آمر جوانان این ولایت نیز از همکاری های جمهوری اسلامی ایران با مردم این ولایات ابراز قدردانی کردند.

 انها همچنین درمورد تجاوز رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع فلسطین گفتند: جامعه جهانی در حق دفاع از حقوق مشروع مردم فلسطین هیچ پاسخی ندارد و در جلوگیری از حملات رژیم استکباری اسرائیل ناکام شده است.

 آنها افزودند: در ماه مبارک رمضان حملات وحشیانه اسرائیل بر مردم غزه و قتل عام مسلمانان شامل زنان وکودکان هیچگونه توجیهی ندارد و باید هر چه زودتر متوقف شده تا راه برای فرستادن کمک های بشری و عمرانی برای مردم غزه هموار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار مردم افغانستان بوده است
  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • گردشگران تا اطلاع ثانوی به شیرز کوهدشت سفر نکنند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند