Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از دیدگاه نهاد‌های بین المللی درباره اینکه با توجه به غیرقانونی دانستن دبیرکلی مهدی محمدنبی در فدراسیون فوتبال از سوی AFC، آیا در حال حاضر او سرپرست دبیرکلی فدراسیون است یا نبی، بیان کرد: با توجه به تماس‌ها و پیام‌هایی که در طول یک هفته اخیر از سوی اهالی فوتبال داشتم به من ثابت شد که خانواده فوتبال ایران شامل بازیکنان، داوران، مربیان، باشگاه ها، فیفا و AFC همچنان من را سرپرست دبیرکلی فدراسیون می‌دانند و قبولم دارند، اما تصمیم گیری درباره اینکه من دبیرکل باشم یا نباشم با رئیس و هیات رئیسه محترم فدراسیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان خودم هم دقیق نمی‌دانم من دبیرکل هستم یا نبی.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا درباره جدایی اش از سمت دبیرکلی فدراسیون با حیدر بهاروند صحبت کرده بود، گفت: او در صحبتی کوتاه با من، گفت احتمال دارد این اتفاق بیفتد و البته سال گذشته بار‌ها صحبت‌هایی درباره جدایی من از سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون مطرح شده بود. فکر می‌کنم بالغ بر ۱۰ بار چنین موضوعی عنوان شد، اما زمانی که ما در تعطیلات بودیم و به صورت مشخص روز ۶ یا ۷ فروردین چنین اتفاقی رخ داد.

شکوری تصریح کرد: موضوع مهمی که باید روی آن تاکید کنم این است که من فرزند ایران و فوتبال کشورم هستم و به نمایندگی از جامعه بزرگ فوتبال در فدراسیون حضور داشتم. بی شک کاری را انجام می‌دهم که به سود فوتبال و کشورم باشد و هزینه‌ای برای ایران نداشته باشد. حل مسائل فیفا و AFC با فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان است.

او درباره اینکه برخلاف نظر فدراسیون فوتبال، AFC اعتقاد دارد مهدی محمدنبی در جلسه هفت فروردین هیات رئیسه فدراسیون همچنان عضو هیات مدیره پرسپولیس بوده است، بیان کرد: من تنها درباره خودم صحبت می‌کنم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون از دیدگاه AFC درباره ایراد دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه حضور نداشتن او در جلسه اخیر هیات رئیسه هم ایراد دیگری است، توضیح داد: من در آخرین جلسه‌ای که هیات رئیسه محترم تشکیل داد حضور نداشتم و حتی از برگزاری آن هم بی اطلاع بودم. درباره مصوبات جلسه هم اطلاع چندانی ندارم. شک نکنید به عنوان نماینده جامعه فوتبال در فدراسیون کاری را انجام می‌دهم که به سود فوتبال باشد و مشکلی ایجاد نکند.

او ادامه داد: من هم منتظر حل مسائل بین AFC و فیفا با فدراسیون و وزارت ورزش هستم. از روزی که من از فدراسیون جدا شدم، نهاد‌های بین المللی هیچ مکاتبه‌ای با من انجام ندادند و کل مکاتبات با خود فدراسیون صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا سرپرست دبیرکلی فدراسیون فدراسیون فوتبال هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال از سوی امور مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت و چهار هزار میلیارد ریال نیز بابت یک درصد بهداشت به خزانه واریز شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان درآمد مالیاتی را منبعی پایدار و سالم برای تامین هزینه ها عنوان کرد و افزود: علاوه بر این موارد، مالیات، کارکرد تنظیم‌گری در بازار را نیز دارد.

شکوری با بیان اینکه یکی از سیاست های دولت سیزدهم تمرکز جدی بر مالیات است،‌گفت: در این راستا تلاش دولت ایجاد یک نظام مالیاتی موفق و عادلانه است تا این مهم در رفاه عمومی و عمران و آبادانی کشور تاثیرگذار باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان به لزوم نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی تاکید کرد و افزود: وقتی پرداخت مالیات در جامعه نهادینه شود، پاسخگویی نهادهای اجرایی نیز در خصوص هزینه کرد منابع افزایش می یابد.

شکوری اظهار کرد: هزینه کرد مالیات در عمران و آبادانی شهرها و روستاها موجب فرهنگ سازی و تشویق و ترغیب مردم به پرداخت به موقع مالیات می شود.

وی گفت: بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان از طریق مالیات تامین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد