Web Analytics Made Easy - Statcounter

واشنگتن قصد دارد که فردا شنبه پایگاه الحبانیه در استان الأنبار را تحویل نیروهای عراقی دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از المیادین، ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا فردا پایگاه خود در الحبانیه در استان الأنبار را تحویل خواهد داد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین دو روز قبل اعلام کرده بود که نیروهای آمریکایی خود را آماده کرده‌اند تا ظرف یک هفته از پایگاه هوایی "حبانیه" خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این یک منبع در استان الانبار عراق گفته بود که یک دسته از نیروهای آمریکایی از پایگاه «الحبانیه» به پایگاه «عین‌الاسد» منتقل شده‌اند.

پایگاه «الحبانیه» در شمال شرق شهر الرمادی در استان الانبار واقع شده است.

«یحیی رسول» سخنگوی وزارت دفاع عراق روز چهارشنبه گفت که خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه‌های نظامی عراق هیچ تاثیری بر امنیت و روند عملیات نظامی علیه تروریست‌های داعشی باقیمانده ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق آمریکا پایگاه الحبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، خبرنگار این شبکه در سوریه اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل پایگاه نظامی آمریکا در روستای «الخضراء» در نزدیکی میدان نفتی «العمر» در حومه شرقی «دیرالزور» در شرق سوریه شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کانال تلگرام «رووداو» با انتشار تصویری نوشت: اینها موشک هایی است که امشب از منطقه «زمار» در «نینوا» به سمت یک پایگاه نظامی آمریکایی در سوریه شلیک شد.

منابع خبری از حمله موشکی به پایگاه غیرقانونی ارتش تروریستی و اشغالگر آمریکا موسوم به خراب الجیر در شمال شرق خبر دادند بر اساس این گزارش، صدای دستکم ۳ انفجار پیاپی از این پایگاه شنیده شد. 

 این حملات بعد از توقف ۲ ماهه حملات علیه پایگاه های آمریکایی در شرق سوریه، انجام گرفت. رویترز گزارش داده این حملات از مبدأ موصلِ عراق بوده و تلفات داشته است.

خبرنگار المیادین در حلب گزارش داد: پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر با ۴ موشک و پایگاه خراب الجیر با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت
  • چاد هم نظامیان آمریکایی را اخراج می کند
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند