Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم جلالی با اشاره به مقاومت مقامات آمریکایی در برابر درخواست‌ها برای لغو تحریم‌ها علیه ایران، گفت که منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع مال جهان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، «کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز (جمعه) در رشته توئیتی به زبان روسی در صفحه توئیتر سفارت ایران در مسکو  نوشت: جامعه جهانی در یک سو و ایالات متحده در سوی دیگر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی که مقامات برخی از کشورهای جهان و دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده اند تحریم ها علیه کشورهای درگیر مقابله با بیماری کرونا لغو شود، مقاومت مقامات آمریکایی در برابر این درخواست های بشردوستانه غیر طبیعی به نظر می رسد و شاید بیانگر این واقعیت باشد که منافع ملی آمریکا در تضاد با منافع ملل جهان است و سیاست خارجی ایالات متحده حتی نقش سازمان ملل در حل مشکلات جهانی را به سخره گرفته است.

سفیر ایران عنوان کرد: درخواست های بشردوستانه اخیر یک بار دیگر ماهیت غیر انسانی و غیر اخلاقی استفاده ابزاری از تحریم ها به ویژه تحریم های یکجانبه را نشان داد.

جلالی افزود: تحریم ها و محدودیت های آمریکا رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا را سخت کرده است و ملت ایران همچنان در برابر تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا مقاومت می کنند.

به گزارش فارس، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه در رشته توئیتی دیگر به زبان روسی در صفحه توئیتر سفارت ایران نوشت: بیانیه پیشنهادی روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با مخالفت آمریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا، گرجستان و اوکراین رد شد. این بیانیه فراخوانی برای لغو تحریم های تمامی کشورهای درگیر مبارزه با بیماری کرونا بود.

وی افزود: سیاسی سازی اقدامات بشردوستانه توسط برخی کشورها در حالی است که بیماری کرونا در شرایط پاندمی قرار دارد و کاهش توانمندی کشورهای تحت تحریم های یکجانبه می تواند فاجعه انسانی ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفیر ایران کاظم جلالی منافع آمریکا منافع ملی بیماری کرونا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی

سفیر ایران در سوریه در ظاسخ به گزافه‌گویی سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا تاکید کرد: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در پاسخ به تهدیدات توخالی سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در تاریخ 17 اکتبر سال گذشته گفتم اگر مجددا خطا کنید طوفان الأقصی به زلزله الأقصى تبدیل می‌شود؛ خطا کردید و چند ساعت زلزله را دیدید.

وی همچنین نوشت: گفتید ما آماده‌ایم بیایید. آمدیم اما در پناهگاه بودید.

اکبری تصریح کرد: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی 25 فروردین ماه صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیمهشدار ایران به گروه 7؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد
  • واکنش سفیر ایران به تحریم‌های جدید علیه کشورمان
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ضرر نمی‌کنیم اگر خودمان را برای بدترین سناریو آماده کنیم
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر