Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تا ظهر امروز پنج‌شنبه به وقت واشنگتن ابتلای 1638 نفر از کارکنان زیرمجموعه این وزارتخانه -اعم از نظامیان، کارمندان غیرنظامی، پیمانکاران و اعضای خانواده کارکنان- به ویروس کرونا تأیید شده است.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا، بیش از نیمی کارکنان مبتلا به ویروس کرونا در بین یگان‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه این وزارتخانه را نیروهای نظامی تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون نتیجه آزمایش کرونای 893 نفر از نیروهای نظامی این کشور مثبت بوده است که از این تعداد تنها 59 نفر سلامت خود را بازیافته‌اند.

آمریکا با بیش از 237هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) بیشترین تعداد مبتلایان به این بیماری را در جهان به خود اختصاص داده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل

سفارتخانه آمریکا در اسرائیل به کارکنان خود و خانوده‌هایشان هشدار داده است که به خارج ار شهر‌های تل آویو، بیت‌المقدس و بئر شبع سفر نکنند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از بیم پاسخ ایران در هشداری به کارکنان خود و خانواده‌هایشان توصیه کرده است که از کلان شهر تل آویو، قدس اشغالی و بئرشبع خارج نشوند.

در اطلاعیه سفارت آمریکا آمده است: «جهت احتیاط بیشتر سفر شخصی کارکنان سفارت به از کلان‌شهر تل آویو (شامل هرتزلیا، نتانیا و ایون یهودا) اورشلیم و بئرشبع تا اطلاع ثانوی محدود شده است».

طبق این اطلاعیه کارکنان سفارتخانه آمریکا می‌توانند میان این شهر‌ها رفت و آمد کنند.

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • تعداد شهدای نوار غزه از ۳۴ هزار تن فراتر رفت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • هشدار آمریکا به کارکنان سفارت خود در اسرائیل
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • سالیوان: تحریم‌های جدیدی در زمینه موشک‌ها وضع می‌کنیم