Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@02:22:15 GMT

سرقت موتورسیکلت به بهانه تست کردن

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۸۷۳

سرقت موتورسیکلت به بهانه تست کردن

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری یک نفر سارق و مالخر موتورسیکلت خبر داد و گفت: این سارق به بهانه خرید و تست وسیله در یک آن اقدام به سرقت موتورسیکلت مالباخته می‌کرد، بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه " داود فرد " در تشریح خبر گفت: در مورخه هفدهم اسفند ماه سال گذشته طی تماس مرد جوانی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از بسرقت رفتن موتورسیکلت پالس خود توسط فرد ناشناسی به کلانتری 163 ولنجک اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرونده با موضوع سرقت موتورسیکلت تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار کارآگاهان اداره هفتم قرار گرفت.
شاکی با حضور در اداره هفتم اظهار داشت: بدلیل مشکلات مالی که داشتم چندروز قبل اقدام به درج آگهی فروش موتورسیکلت در سایت دیوار کردم که شخص ناشناسی تماس گرفت و گفت قصد خرید دارد و من هم آدرس منزل را به وی دادم و پس از مراجعه خود را یکی از مأموران ارگانهای دولتی معرفی و با جلب اعتماد بنده و به بهانه تست موتورسیکلت آن را سرقت و متواری گردید.
فرد در ادامه گفت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل وقوع جرم شدند و در بررسی های اولیه و با پایش تصاویر دوربین های مداربسته محل سکونت مالباخته چهره سارق که یک جوان حدوداً 25 ساله بود بدست آمد.
کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات با بهره گیری از روشهای علمی کشف جرم موفق به شناسایی هویت سارق بنام " کامران " شدند که در بررسی سوابق کیفری وی، دارای یک فقره سابقه سرقت تحت عنوان مأمور از اتباع خارجی در سال های اخیر بوده است.
جانشین پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: شاکی با رویت عکس کامران ،او را بعنوان سارق موتورسیکلت خود شناسایی کرد و با انعکاس اطلاعات بدست آمده با بازپرس پرونده دستور دستگیری کامران صادر شد که در مورخه دوازدهم فروردین ماه سال جاری سارق در مخفیگاه اش در محدوده خیابان اسکندری دستگیر و به اداره هفتم منتقل شد.
در تحقیقات صورت گرفته از سارق ضمن قبولی سرقت از شاکی اظهار داشت: موتورسیکلت را پس از سرقت به شخصی در میدان گمرک به قیمت پایینتر از عرف بازار فروختم و پول حاصله را صرف خوشگذرانی کردم.
کارآگاهان بدنبال اظهارات سارق جوان دستگیری مالخر را در دستورکار خود قرار دادند که پس از انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه مالخر در محدوده خیابان گمرک شناسایی و طی یک عملیات پلیسی وی دستگیر و در بازرسی از محل موتورسیکلت مسروقه متعلق به مالباخته کشف و به اداره هفتم منتقل شد.
سرهنگ فرد با بیان این مطلب که مالخر در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف شده و اظهار داشت: مالخر قصد اوراق نمودن موتورسلکت را داشته و اقدام به موقع کارآگاهان اداره هفتم مانع از این امر شد.
سرهنگ کارآگاه "داود فرد" در پایان گفت: با توجه به دستگیری سارق و مالخر و اعتراف صریح به جرم خود ، متهمان با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده روانه زندان شدند و موتورسیکلت مکشوفه نیز به مالباخته تحویل گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت دستگیری سارق آگاهی تهران بزرگ اداره هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت