Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@09:01:46 GMT

تداوم مجاهدت کادر پزشکی در مقابل کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۸۹۲

پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی سراسر کشور، کوشش وسیعی برای تشخیص مبتلایان به کرونا و درمان بیماران مبتلا به کرونا در دستور کار دارند و این کوشش مداوم تنها زمانی به نتیجه مطلوب می‌رسد که خانه‌نشینی عموم مردم تداوم داشته باشد و چرخه انتقال به طور کامل شکسته شود. تصاویری که مشاهده می‌کنید گوشه‌ای از مجاهدت کادر پزشکی است که در بیمارستان ساسان تهران ثبت شده و حاوی توصیه پزشکان در این شرایط دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه آسپرین کرونا ویروس ویروس کرونا پرستاران پزشکان ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین

تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند.

برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند.

حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند. 

تیم ملی چین در حال حاضر ۷ امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تیمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر؛ وزارت بهداشت اصلا به ایشان کمک نکـرد!
  • رشد تعرفه‌های پزشکی تا سقف ۳۵ درصد/ تعرفه‌ها معادل دستمزد پزشکان نیست
  • برپایی ایستگاه سلامت در قالب طرح جهادی سی شب سی مسجد
  • تزریق ۲۳۶۷ مورد واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • ماجرای تلخ خودکشی خانم دکتر جوان چه بود؟