Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@14:17:37 GMT

ماجرای حمله به اورژانس آستارا با تبر چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۹۲۵

ماجرای حمله به اورژانس آستارا با تبر چه بود؟

خبر حمله یک جوان تبر به دست به بخش اورژانس بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا چنان بازتابی در فضای مجازی داشت که کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیران این شهرستان برای تجهیز کاستی های موجود در همان بیمارستان، از دید این رسانه ها دور ماند.

سامان ساسانیان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مرگ یک زن در عصر روز چهارشنبه (سیزده بدر)، نوه های این پیرزن به دلیل اختلاف خانوادگی در محوطه روبروی اورژانس با هم درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پیرزن به دلیل سکته قلبی با حال عمومی وخیم به اورژانس آستارا منتقل و سپس فوت شد، ادامه داد: در همان نخستین لحظات درگیری، تیم حفاظت فیزیکی بیمارستان و پلیس ۱۱۰ در محل درگیری حاضر شدند و اوضاع تحت کنترل درآمد و دو طرف درگیری با ادعای نداشتن شکایت از هم، به قائله خاتمه دادند.

ساسانیان با اشاره به اینکه یکی از طرفین درگیری که جوان حدود ۲۰ ساله بود، به منزل رفت و دوباره با یک تبر کوچک به اورژانس بازگشت، افزود: وی پس از حمله ور شدن به ورودی اورژانس، شیشه ها و درب های اتوماتیک ریلی این بخش را تخریب کرد.

وی با تأکید بر اینکه فرد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن توسط پلیس ۱۱۰ دستگیر و سپس وضعیت تحت کنترل درآمد، خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ کس صدمه ای وارد نشد و هم اکنون خسارت وارده به این بخش حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا در پایان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری ها در شفاف سازی و آگاهی بخشی، با بیان اینکه فضای مجازی در نوع انتشار اخبار دقت و ظرافت لازم را داشته باشد تا بر جایگاه فرهنگی شهرستان لطمه ای وارد نشود، اضافه کرد: طی چند روز گذشته و در اقدامی بی نظیر، خیران شهرستان با کمک بیش از یک میلیارد تومان، توانستند بخش عظیمی از مشکلات موجود در این بیمارستان را مرتفع کنند که باید بیشتر به اینگونه مسایل پرداخته شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر آستارا درگیری خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد