Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@03:49:27 GMT

نجات مرد ۵۰ ساله از عمق چاه/سال عمرانی شهرداری تبریز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۹۴۸

نجات مرد ۵۰ ساله از عمق چاه/سال عمرانی شهرداری تبریز

در این بسته خبری از جزئیات تخفیف طرح ترافیک ۹۹ برای ساکنان پایتخت تا کاشت بیش ‌از پنج هزار اصله درخت شیشه شور و افزایش مصرف ۲.۳ برابری آسفالت در اصفهان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

نجات مرد ۵۰ ساله از عمق چاه

مجید اصغری، رئیس مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا از نجات معجزه‌آسای مرد ۵۰ ساله از عمق ۱۸ متری یک چاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۹۹، سالی عمرانی برای شهرداری تبریز

شهردار تبریز، ایرج شهین گفت: امسال با توجه به پرداخت و تسویه حساب تمامی بدهی‌های بانکی مربوط به سال‌های گذشته، بهانه‌ای برای تعلل در اجرای پروژه‌های عمرانی نداریم، زیرا بودجه عمرانی نیز بر اساس توان و ظرفیت مناطق بسته شده و مشکلی در تأمین منابع مالی مورد نیاز نیست.

تولید روزانه ۸۵ تن زباله در ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر گفت: پاکبانان زحمت کش شهرداری روزانه ۸۵ تن زباله از سطح شهر جمع آوری می‌کنند.

جزئیات تخفیف طرح ترافیک ۹۹ برای ساکنان محدوده

عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران جزئیات تسهیلات جدید شهرداری تهران، برای تردد ساکنان محدوده طرح‌های ترافیکی در سال جاری را ارائه کرد.

تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد تا ۱۷ فروردین

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از کاهش ۹۳ درصدی ورود و خروج مسافر از طریق پایانه مسافربری امام رضا (ع) به مشهد از ابتدا تا سیزدهم فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال نود و هشت خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد تا ۱۷ فروردین ماه تعطیل است.

افزایش مصرف ۲.۳ برابری آسفالت در اصفهان

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: سال گذشته ۲۰۰ هزار تن آسفالت در شهر اصفهان مصرف شده که در مقایسه با سال ۹۷ با مصرف ۸۶ هزار تن آسفالت، افزایش ۲.۳ برابری آن را شاهد بودیم.

۹ عملیات امداد و نجات در روز کم حادثه اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع ۹ مورد آتش سوزی و حادثه امدادی، گفت: روز پنجشنبه حوادث کمتری را نسبت به روزهای قبل در کلانشهر اصفهان شاهد بودیم.

کاشت بیش از پنج هزار اصله درخت شیشه شور

نور احمد در خوش، شهردار ایرانشهر گفت: بیش‌از پنج هزار اصله درخت شیشه شور در ٢٠ روز گذشته توسط شهرداری در بین شهروندان این شهرستان توزیع و کشت شده است.

گل‌کاری فضای سبز یاسوج

علی شجاعی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از گل‌کاری بهاری فضاهای سبز این شهر خبر داد.

ضدعفونی میدان انقلاب تهران

عملیات ضدعفونی معابر به منظور مقابله با ویروس کرونا به همت گروه‌های جهادی، شهرداری، شرکت آب و فاضلاب و نهادهای مختلف در محدوده میدان انقلاب تهران انجام شد.

کد خبر 417284

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر شهرهاي ايران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی امداد ونجات تعطیلی اتوبوسرانی قطار شهری شهرداری مشهد طرح ترافیک شهرداري تبريز طرح هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز

دریافت 45 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب که به طرح نجات تبریز موسوم است به عنوان بزرگترین پروژه مسیرگشایی و عمرانی شهر هزار میلیارد تومان برای تملک و اجرای آن هزینه می‌شود. فاز اول پروژه خرداد ماه قابل بهره برداری خواهد بود. ۴۵ متری انقلاب حدود یک و نیم کیلومتر طول دارد و در ساماندهی بخشی از محلات کم برخوردار شهر مؤثر خواهد بود.

کد خبر 6082702

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بزرگترین پروژه مسیر گشایی تاریخ تبریز
  • تقدیر مجمع کلانشهر‌های ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم
  • پیش‌بینی تولید ۷۰ هزار تن آسفالت
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز