Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@09:19:09 GMT

بازار ماهشهر تا ۲۳ فروردین تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۹۷۹

بازار ماهشهر تا ۲۳ فروردین تعطیل است

محسن بیرانوند جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: از بیست و سوم فروردین به بعد برای تعیین تکلیف فعالیت اصناف باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان اقدام می شود تا اصناف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از همکاری اصناف شهرستان ماهشهر با ستاد مقابله با کرونا و پیروی از دستورالعمل‌های آن در طول اجرای مصوبات ستاد تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر هرچه سریعتر بر این ویروس غلبه کرده و شاهد آغاز فعالیت اصناف و بازاریان در شهرستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماهشهر گفت: واحدهای صنفی صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌ در اولویت بازگشایی خواهند بود و برای آغاز فعالیت دیگر واحدهای صنفی تصمیمگیری می شود. ‌

بیرانوند تصریح کرد: با همکاری شهروندان ماهشهری آمار بیماری کرونا در این شهرستان کاهش یافته و امیدواریم تا پایان ریشه‌کنی این بیماری مردم از خارج شدن بی مورد و غیر ضروری از منازل خودداری کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین سازمان بهداشت جهانی وزارت بهداشت و درمان ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی

به گزارش قدس آنلاین، کورش دهقان اظهار کرد: داده های هواشناسی بیانگر این است که از روز دوشنبه ۲۷ فروردین سامانه بارشی وارد استان بوشهر و اوج بارش‌ها روز سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود : بارش باران از عصر دوشنبه ۲۷ فروردین آغاز می‌شود که اوج این بارندگی سه‌شنبه ۲۸ فروردین پیش‌بینی شده است.

دهقان یاد آور شد: شهرستان‌های دیر ، کنگان، عسلویه و جم بیشترین میزان بارندگی را خواهند داشت .

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های یادشده و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان نیز با توجه به هشدار سطح نارنجی در نقاط ساحلی پیش‌بینی لازم برای مقابله با هرگونه بحران انجام شده است.

دهقان گفت: به مردم توصیه می‌شود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در این ایام از اسکان و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • آغاز فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور/ هشدار قرمز برای ۴ استان
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد روان گردان در ماهشهر
  • کشف محموله شیشه در ماهشهر
  • کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر روان‌گردان در ماهشهر