Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@17:09:36 GMT

اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۹۸۲

 سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از لغو اجرای طرح ترافیک از فردا تا ۲۰ فروردین خبرداد. 

یوسف حجت سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره طرح ترافیک در پایتخت اظهارداشت: طرح ترافیک به دلیل بیماری کرونا از فردا تا ۲۰ فروردین لغو و اجرایی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که دولت اعلام کرده به دلیل شرایط ویژه پیش آمده ناشی از کرونا ادارات با یک‌سوم نیروهای آن دایر هستند و برخی از مشاغل نیز تعطیل است بر همین اساس طرح ترافیک نیز از از فردا به مدت یک هفته اجرایی نمی‌شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: اینکه طرح ترافیک پس از ۲۰ فروردین مجددا اجرایی می‌شود یا خیر بر اساس شرایط همان زمان متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ

سخن‌گوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سخنگوی شهرداری تهران، بیان داشت تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران