Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون خ» با اشاره به پخش زودهنگام فصل دوم این سریال قبل از ماه مبارک رمضان گفت : مراحل مربوط به فیلم برداری فصل جدید این سریال به پایان رسیده و بر اساس سیاست‌های جدید سازمان صدا و سیما، این سریال برای ۲۰ فروردین ماه همزمان با شب نیمه شعبان روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پخش زودهنگام سریال گفت : پیش از این اعلام شده بود بخش دوم «نون خ» در ایام ماه مبارک رمضان ۹۹ پخش می‌شود، اما به دلیل برخی تغییرات در اولویت‌ها و سیاست‌های سازمان صدا و سیما برای ایجاد شرایط جذاب‌تر مقرر شد این سریال قبل از ماه مبارک رمضان پخش شود.

تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: اهمیت ایجاد اوقات پرنشاط و بهتر برای خانواده‌ها در دوران اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اصلی‌ترین دلیل سیاست‌گذاری جدید برای پخش زودهنگام این سریال است که از شب نیمه شعبان آغاز و تا ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

فرجی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب مخاطبان از فصل نخست این سریال گفت: بخش دوم سریال به مسائل مرتبط با خانواده «نورالدین» می‌پردازد که با اتفاقات جدیدی که برای خانواده وی و اهالی محل روی می‌دهد قطعاً مخاطبان را با خود همراه می‌کند.

او افزود: داستان این بخش کاملاً به صورت سریالی و دنباله دار نوشته شده که در عین حال که رویکرد اجتماعی برای همه هموطنان داریم، به موضوع و مسائل مرتبط با مناطق کردنشین کشورمان مثل کرمانشاه و کردستان بیشتر توجه داشته باشیم.

تهیه کننده فصل جدید سریال «نون خ» گفت: در بخش دوم سریال سعی شده قصه به گونه‌ای پیش برود که تمام هموطنان در سراسر ایران با آن ارتباط برقرار کرده و سریال را دنبال کنند که امیدواریم این تصمیم‌گیری رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.

فرجی با اشاره به تعداد قسمت‌های بخش دوم سریال «نون خ» گفت: بر اساس سیاست‌های جدیدی که قبلاً به آن‌ها اشاره شد بخش دوم در ۱۷ قسمت تهیه شده که فیلمبرداری تمامی قسمت‌ها انجام شده و بخش عمده‌ای از فصل دوم هم تدوین شده و آماده پخش است.

او گفت: در فصل جدید سریال علاوه بر بازیگران فصل نخست، میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شقایق دهقان و حمید لولایی نیز به نقش آفرینی کرده‌اند.

تهیه کننده سریال «نون خ» درباره هماهنگی فیلم‌نامه با آنچه در نهایت پخش می‌شود گفت: به طور کلی تغییر خاصی در مرحله اجرا نسبت به فیلم‌نامه نداشتیم و آنچه که نوشته شده ۹۸ درصد چیزی است که روی کاغذ به عنوان فیلمنامه به نگارش درآمده بود و در مرحله اجرا فیلمبرداری شد.

فرجی افزود: معتقدیم تفاوت آنچه می‌بینیم با فیلمنامه حداکثر ۲ درصد است و به جز برخی تکیه کلام‌ها که طبیعتاً در صحنه اضافه می‌شود، هیچ تغییر خاصی در فیلم‌نامه اعمال نشده است و کارگردان سریال از ابتدا تنگاتنگ همراه فیلم‌نامه حرکت کرده است و به نظر می‌رسد خروجی کار همانی بوده که به تأیید ایشان هم رسیده است بنابراین در مرحله فیلم‌برداری تغییری نداشتیم.

او با اشاره به اثرگذاری ویروس کرونا در مراحل تهیه و ضبط سریال گفت: طبیعتاً ماجرای شیوع بیماری کرونا تأثیر در همه فعالیت‌های کشور از جمله فعالیت‌های هنری داشته و سریال «نون خ» نیز از آن مستثنی نبوده است، تا جایی که برای یک دوره موقتاً کار تعطیل شد و قرار بود ادامه کار بعد فیلمبرداری شود تا در ماه مبارک کار کاملی داشته باشیم، اما همان طور که اشاره شد با تغییر سیاست‌های سازمان صدا و سیما در شرایط فعلی، تصمیم‌گرفتیم بخش دوم در ۱۷ قسمت زودتر از موعد قبلی پخش شود.

تهیه کننده سریال «نون خ» درباره بخشی‌هایی از کار که هنوز به مرحله فیلمبرداری نرسیده است گفت: بخش باقیمانده در قالب یک سریال جدید با تغییراتی که خواهیم داد برای زمان دیگری فیلمبرداری شده و روی آنتن می‌رود.

فرجی گفت: به طور کلی این سریال با رویکرد اجتماعی تولید شده است و طبیعتاً، چون یک سریال اجتماعی تولید کرده‌ایم به مسائل روز مثل اشتغال، تورم و موضوعات فرهنگی اجتماعی می‌پردازیم تا مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما فیلم سینمایی فیلم و تصاویر سریال تلویزیونی تهیه کننده سریال ماه مبارک رمضان فیلم نامه فصل جدید بخش دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم، دانلود قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۰ دهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک، رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فصل دوم 2 قسمت 10 دهم، دانلود قسمت جدید شب های مافیا زودیاک فصل 2 با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم، دانلود قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک، دانلود قسمت ۱۰ دهم فصل ۲ دوم شب های مافیا زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و خانوادگی می‌باشد در این سریال زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال شب های مافیا زودیاک فصل ۲:

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) در رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک فرزاد حسنی، دارا حیایی، جواد خواجوی، محیا دهقانی، متین ستوده، مجتبی شفیعی، علیرضا طلیسچی، سعید فتحی روشن، بهار قاسمی، مریم مومن، مهدی مهدی پور، امیرحسین هاشمی، به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال شب های مافیا زودیاک فصل 2 قسمت 10 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰

*************************

"دانلود قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک"

دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم (قسمت 10 فصل 2 شب های مافیا زودیاک) سریال شب های مافیا گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

کارگردان محمدرضا رضائیان

تهیه‌کننده محمدرضا رضائیان

گرداننده محمد بحرانی

سریال گناه فرشته به کاگردانی حامد عنقا و بازی شهاب حسینی و امیر آقایی محصول کشور ایران و در سال 1402 ساخته شده است این سریال در ژانر خانوادگی و درام میباشد در این سریال بازیگرانی همچون شهاب حسینی و پردیس پورعابدینی و امیر آقایی به ایفای نقش پرداخته اند.

"دانلود قسمت 18 سریال گناه فرشته از لینک زیر"

دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18

بازیگران سریال:

شهاب حسینی , پردیس پورعابدینی , امیر آقایی , لادن مستوفی , مهدی سلطانی , پژمان بازغی , سامیه لک , فرید سجادی حسینی

داستان سریال:

گناه فرشته یک سریال ایرانی در ژانر درام و خانوادگی محصول کشور ایران میباشد در خلاصه داستان این سریال آمده است که آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه!

کد خبر 744140

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «نون. خ ۵» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین
  • رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟