Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفت: محور مقاومت قوی تر از آنست که دولتمردان آمریکا بخواهند دست به اقدامی در عراق بزنند و هر گونه اقدامی جواب محکم و قاطعی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد طی پیامی تحت عنوان پیام جمعه این هفته خیرآباد اظهار داشت: خداوند در سوره مبارکه فاطر می فرماید ای انسانها شما همگی نیازمند خداوند هستید و غنی مطلق خداوند است متاسفانه اکثر انسانها از درک این معنا غافل اند و خود را بی نیاز می دانند مخصوصاً زمانی که از امکاتات مادی همچون پول، سلامتی، قدرت و شهرت برخوردار باشند اما همین که این اسباب ظاهری از انسان گرفته شد و کاری از انسان برنیامد آنگاه متوجه این امر خواهد شد نمونه بارز آن ویروس منحوس کرونا ست که امروز دنیا را فرار گرفته و کسانی که تا دیروز ادعای خدایی داشتند را به عجز در آورده است و همگی متوحه ضعف و زبونی خود شده اند و این را هم درک کرده اند که راه علاج علاوه بر مسائل بهداشتی متوسل شدن به ذات اقدس الهی و کمک خواستن از او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه ما در ضعف قرار داشته باشیم دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد، قوی شدن در ابعاد و شاخه های مختلف است بطور نمونه ما در عرصه نظامی قوی شدیم و همین امر باعث جلوگیری از جنگ نظامی گردید و حال آنکه ما باید در عرصه های دیگر نیز قوی باشیم ما در عرصه اقتصادی دارای ضعف هایی هستیم و همین امر باعث فشار دشمن از طریق اقتصادی گردیده است.


امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه حل فشار اقتصادی را اقتصاد مقاومتی بیان کردند و سال های متمادی، سالها را به نام اقتصادی نامگذاری کردند و امسال نام جهش تولید نامگذاری شد بیان داشت: برای قوی شدن در اقتصاد باید این شعارها و نامگذاری ها محقق شود و تحقق این شعار ها نیازمتد چند امر است اول اینکه اعتقاد و باور به اینکه ما می توانیم با اتکاء به سرمایه های درونی اقتصاد را شکوفا کنیم داشته باشیم دوم اینکه این امر باید علمی صورت گیرد به این معنا که ابتدا آماری از داشته های خود داشته باشیم و آنچه را که مورد نیاز است را احصا کنیم و افراد متخصص به این امر را قرار دهیم و چهارم اینکه موانع این امر را هم بشناسیم.


وی ادامه داد: با روحیه انقلابی و جهادی کار را ادامه دهیم ما امروز در بحث تولید و اقتصاد مقاومتی متاسفانه یا اعتقاد نداریم به اینکه می توانیم یا حال کار کردن نداریم و یا اینکه از افراد متخصص استفاده نمی کنیم لذا با تحقق این شعار فاصله بسیار داریم.


طزری گفت: یکی دیگر از عرصه های قوی شدن عرصه فرهنگی است امروز دشمن از طریق فضای مجازی، ماهواره و بوق های تبلیغاتی اعتقاد ما را بمباران می کند شرط تاثیر ناپذیری قوی شدن باور های دینی و اعتقادی مردم است.


امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: عرصه دیگر قوی شدن عرصه بهداشت است، این ویروس منحوس علاوه بر مشکلات و گرفتاری هایی که داشت محک خوبی برای همه جهانیان بود الحمدالله با تلاش مجاهدت گونه کادر پزشکی در حالیکه در تحریم قرار داریم آمار کشور ما نسبت به مدعیان غربی بسیار مناسب است و این نوعی خود باوری را بوجود آورده است هر چند در این عرصه باید کارهای بیشتری برای قوی شدن انجام داد.


وی بیان کرد: عرصه دیگر عرصه فضای مجازی است متاسفانه سالهاست بحث شبکه ملی ارتباطات در دستور کار است اما اقدامی در خور تمجید صورت نگرفته است و ما شاهد اوضاع نا بسامان در این عرصه هستیم که نمونه آن همین آشفته بازار فضای موجود در ایجاد شایعه جهت بر هم زدن آرامش روانی مردم در خصوص ویروس منحوس کرونا است.


طزری با بیان اینکه چند روزی است تحولاتی در عراق در حال صورت گرفتن است گفت: دولت آمریکا با جابحایی نیروهای خود و با دستگاه های تبلیغاتی خود اینگونه وانمود می کند که قصد حمله به نیروهای مقاومت را دارد آنچه باید دانست این است که اینگونه تحرکات بیشتر جنبه نمایشی و جهت تبلیغ روانی بر مسولان عراقی است تا در انتخاب نخست وزیر زیر فشار قرار گیرند و به مهره آمریکایی رای دهند و اینکه محور مقاومت قوی تر از آنست که دولتمردان آمریکا بخواهند دست به اقدامی بزنند و هر گونه اقدامی جواب محکم و قاطعی در پی خواهد داشت.

 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران امام جمعه خیرآباد ورامین محور مقاومت قوی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!

به گزارش جماران؛ ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در پیام ویدیویی امروز خود گفت:

200 روز گذشت و ارتش اشغالگر صهیونیستی همچنان در شن‌های غزه سرگردان است و از بحرانی که در آن گرفتار شده برای قتل و کشتار و ویرانگری بیشتر استفاده می‌کند.

دشمن هیچ هدف و چشم‌اندازی در غزه ندارد و نتوانسته اسرای خود را آزاد کند.

دشمن جنایتکار می‌خواهد وجهه خود را بهبود بخشد اما جز خفت و خواری دستاوردی نخواهد داشت.

بعد از گذشت 200 روز، مقاومت همچون کوه استوار مانده است.

تنها بخش کمی از عملیات‌ها و ضربات خود به دشمن را ثبت کردیم.

به ضربه زدن به دشمن و مقاومت مادامی که جنگ و جنایات دشمن ادامه داشته باشد و اشغالگران در وجبی از خاک این سرزمین باقی بمانند، ادامه می‌دهیم.

نیروهای اشغالگر تلاش می‌کنند جهان را متقاعد کنند که همه گروه‌های مقاومت را نابود کردند و این دروغی بزرگ است.

پس از گذشت 200 روز دشمن جز نسل‌کشی، ویرانگری و کشتار دستاوردی نداشته است.

دشمن جنایتکاری که روز هفتم اکتبر در 60 دقیقه غرور و هیبت آن را درهم شکستیم، طی 200 روز نتوانسته هیچ دستاوردی کسب کند.

هرگز از حقوق ملت خود، توقف کامل جنگ و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود کوتاه نمی‌آییم.

دشمن تلاش می‌کند زیر همه وعده‌های خود در جریان مذاکرات زده و زمان بیشتری بدست آورد.

 

سناریوی رون آراد شاید محتمل‌ترین سناریو در مورد اسرای دشمن در غزه باشد. (رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش "اسرائیل" در جنوب لبنان در سال 1986 است.)

توپ اکنون در زمین جامعه صهیونیستی است اما فرصت بسیار کم است.

آنچه فشار نظامی خوانده می‌شود ما را به مواضع خود و حقوق ملت خویش پایبندتر می‌کند و هرگز از آن کوتاه نمی‌آییم.

از همه تلاش‌های نظامی و مردمی همسو با طوفان الاقصی به ویژه در جبهه لبنان، یمن و عراق قدردانی می‌کنیم.

واکنش هیستریک به اقدامات مقاومت در جبهه‌های مختلف بیانگر اهمیت مقاومت است.

اولین جبهه مقاومت، جبهه کرانه باختری است و ما به هر وجب از خاک سرافراز کرانه باختری درود می‌فرستیم.

پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و محاسبات دشمن را برهم زد.

سراسر امت را به تشدید تحرکات خودو در حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم.

مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

از مردم اردن تشکر می‌کنیم و خواستار تشدید تحرکات آنان هستیم.

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم