Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ستار همدانی بازیکن و سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر به سئوالاتی که بی ارتباط به نوروز نبود پاسخ داد.

* خبرگزاری مهر: سال ۹۸ چطور گذشت؟

- ستار همدانی:
اگر از نظر شخصی و فردی به سال ۹۸ نگاه کنم باید بگویم سال خوبی را داشتم. اما ما جزئی از یک کل به اسم جامعه هستیم و اگر بخواهم از نظر اجتماعی به سال ۹۸ نگاه کنم باید بگویم سالی بسیار سخت را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سال ۹۸ هم با همه سختی هایش گذشت و به خاطره ها پیوست و این خصلت دنیاست. امیدوارم سال جدید به ازای تک تک این مشکلات مردم ایران خیر ببینند.

* عجیب ترین اتفاق سال ۹۸ کدام بود؟
- در سال ۹۸ آنقدر اتفاقات عجیب و تلخ افتاد که نمی‌توان یکی از آنها را به عنوان عجیب ترین انتخاب کرد. اما این را می‌گویم که عجیب ترین اتفاق سال ۹۸ خود سال ۹۸ بود. سالی که از روز اول فروردین تا ۲۹ اسفند با حادثه و بلا همراه بود را نمی‌توان سال عجیبی دانست؟

* دلیل این که امسال این میزان بلا در کشور ما نازل شد چیست؟
- جامعه ما با هم نا مهربان شدند، صداقت‌ها کم شده، معرفت‌ها نسبت به هم کم شده، رحم مردم نسبت به هم از بین رفته، دروغ زیاد شده و خداوند هم همه این‌ها را می‌بیند. از نظر من یکی از اصلی ترین عواملی که باعث شده تا این میزان بلا در جامعه زیاد شود همین موارد است. جامعه ما باید خودش را اصلاح کند تا کائنات هم نگاه شان را به این کشور و مردمش برگرداند.

* می‌دانی سال ۹۹ چه سالی است؟
- سال موش است و امیدوارم در سال موش، موش‌هایی که به جان مردم افتادند و روزی مردم را انبار می‌کنند از این کارشان دست بکشند و به سوراخ های خود بروند تا مردم یک نفس راحت از دست آنها بکشند.

* آرزوی ورزشی ات برای سال ۹۹ چیست؟
- رسیدن تیم ملی به جام جهانی. در این روزها که فقط خبرهای بد شنیده می‌شود، فوتبال می‌تواند دل مردم را خوش کند و امیدوارم با صعود ایران به جام جهانی دل مردم خوش شود.

* یک دروغ سیزده بگو.
- بنویسید سیروس دین محمدی سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی می‌شود.

* یک آرزو
- آرزو می‌کنم در سال ۹۹ حال مردم خوب باشد.

کد خبر 4881491 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: ستار همدانی تیم فوتبال استقلال تهران سیروس دین محمدی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کشتی فرنگی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال مهدی محمدنبی کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند عجیب ترین سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!